Sommarsessionfilm

Sommarsessionfilm
dumma kommentarer... klart dom eduktiga;)
men klas.... hur många gånger har jag sagt åt dej att inte lägga upp sånna här filmer???
Det är ju kränkande!

Sommarsessionfilm
riktigt bra rulle!
blev djupt rörd av låtvalet samtidigt som mångfalden i trickfaunan nästan fick mig att ringa min kära mamma (jag bor hemma) och berätta att jag älskar henne.
åkarglädjen lyfte dock hela produktionen ännu en nivå.

Sveriges jibframtid är härmed säkrad!

Sommarsessionfilm
haha vilken jävla skön session , kan du inte höra av dig nästa gång de blir nått är riktigt sugen att testa din träplanka lr vad man ska säga att det är !

Sommarsessionfilm
YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! 5:a lätt

Sommarsessionfilm
Jag hittade inte humorn, vare sig det var oseriöst eller seriöst.

Bättre lycka nästa gång..

Sommarsessionfilm
hahah seriöst det d'r va fett tufft:P fast enformigt, men men snö på sommaren ;)...man får glädja sej åt det lilla man hittar :P

Sommarsessionfilm
shit!.. måste va nått av de bästa jag sett i hela mitt liv!.. hur lyckar man få till sånna perfekta plank slides? å filmningen va helt "outstanding"(som man skulle sagt i amerika)

jag har hittade dock ett fel me eran produktion!.. varför åker han i en Emilio tröjja? om han ändå ska glida runt i "snobb" klassade kläder varför inte satsa på en JL eller Tiger?

de va mina åsikter.. puss å smek

Sommarsessionfilm
Grabbar, om ni nu har fått tag i snö så varför inte göra det dugligt, med en hyffsat rail istället för nån gammal trä skiva. Och snälla lägg snö i landningen så killen slipper flyga på huvet varje(!) åk. Sen till dig som filmade skaffa ett stativ, bara ett tips.. Nu har ni lite tips på vad ni kan göra nästa gång så man orkar kolla på mer än halva filmen iaf.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp