Sommarskidåkning i Österrike?

Sommarskidåkning i Österrike?
Är det någon som har koll på om det fortfarande finns möjligheter att åka skidor i Österrike runt 5 Aug?
 
Senast ändrad:
Sommarskidåkning i Österrike?
Zell am see, kaprun var tråkigt när vi var där. Parken var inte användbar längre och tråkiga backar. Platt och lite snö typ. Var ngn gång i mitten av juli, tror iof dom haft mindre snö då än vanligt också men
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp