Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHAHAHHAHAHA LOL :DHeaton sa:
hörde rykten om detta ja.EmiLJonSSon sa:skulle vilja höra en viss killes historia om natten i fyllecell!
missade ni förfesten till efterfesten?ahj sa:Galen natt i linköping innehållandes efterfest, efter-efterfest, efter-efter-efterfest, en stulen häst, krossade vaser, med mera!
Förfest var det ju hela dagen :Bmaertin sa:missade ni förfesten till efterfesten?ahj sa:Galen natt i linköping innehållandes efterfest, efter-efterfest, efter-efter-efterfest, en stulen häst, krossade vaser, med mera!
Försöka är alltid bra.......hasse_a sa:körde en två dagars, spydde,svinade, försökte få ligga med en milf. Helt ok helg. och lite ishallsshred också
Går själv 09-17 varje dag, förstår dig.Hogizz sa:På dagens söndag har jag ångest över ännu en skolvecka framför mig fylld med läxor och skit man inte orkar göra. Ska nog försöka rycka upp mig idag annars kommer jag nog ta livet av mig imorgon, 0815 - 1700 mmmmmm