Söndagstråden, allt från bakfylla och lördagsshred

igår satt jag och pluggade matte klockan 10 - 19 sen åkte jag hem och åt sen pluggade jag matte 20-22. Idag har jag pluggat matte 10-19 sen slappat. Imorgon ska jag plugga matte 10-19. So lovley! Finns inget bättre...........

söndagstråden i all ära:D ändra till torsdagstråden:O
Bra läsning!
Lyssna om ni vill men läs det helst(Y)
Dagen började med att jag tog mina skidor och åkte med bussen till stan för att träffa alexander viström. Efter ett tag gick vi ner emot ishallen för att shreda loss! Efter att vi åkt ett bra tag tog jag bussen hem för att senare ta bussen tillbaks till stan. Jag tog bussen till stan och åkte med en bil till netonnet för att gå på öppningen av affären och kolla på pontiak! Pontiak rockade loss som vanligt… när vi väl kom in efter att ha slukat 5 festis och 3 korvar i kön så köpte jag 48 pepsi(Y) när vi skulle åka hem kom inte jag o fritte med i någon bil så vi tog varsin kundvagn och åkte emot staden! När vi väl var framme träffade vi axel felix och koffe.
När vi började gå mot stan så brast min påse och 48 pepsi låg på gatan…när vi plockat upp dom så gick jag emot min buss och träffade elin och sanne :D bussen kom och jag skulle kliva på men de skulle jag tydligen inte eftersom de två galna tjejerna höll fast mig:O precis när jag skulle sätta mig på a-lagsbänken och börja tröstäta kom 2 damer fram till oss och frågade om vi ville gå på promoe. vi fick några extra biljetter så jag ringde felix och axel men när vi väl var framme kom vi på att vi istället skulle gå till axel och kolla på film sagt och gjort!! när vi väl var framme kom axels vodka fram och jag blev skapligt salongsberusad:O filmen blev extra rolig med allt konstigt som hamnade i mitt blods omloppsbana! när filmen var slut satte jag mig på bussen hem och nu sitter jag här och smuttar på en pepsi!
sov gott alla:D

Känner att jag måste bidra me en historia jag med. Förra veckans helg var som följande:

Fredag: Fest för hela slanten. drack på tok för mycket. Först vart de G3(krog i ösd) senare när vi drog mot marité(Annan krog i ösd) Försvann mitt minne.

Lördag: Vaknade på en toa med nerspydda kläder. Fick förklaringen av en polare. Halsade en 70is på efterfesten= toan och vart kvar där. Men bakis pizzan satt fint som fan. Stort sett så va jag sjukt bakis hela lördagen.

Söndag: Vaknade och hade huvudvärk, bakis den dagen med. Var tvungen att var kontrollant på någon jävla bilbingo så jag frös röven av mig. Sen vart de hemgång och film med lite varm oboy:)

Senast ändrad:
veckans helg ser ut som följande.

fredag:
Fotbollsturnering som spelas under natten. Mellan ett par matcher är planen att snejka iväg till en närliggande fest. blir förmodligen ingen alkohol denna helgen då det låter som en dålig mardröm o springa runt full under en fotbollsmatch. (låter iofs kul nu när jag läste det)

lördag:
efter att förmodligen inte sovit någonting under fredagsnatten skall jag försöka dra mig till Make it happen i stan. Blir inge åkande för min del utan jag skall bara beundra allihopa, kanske drar med kameran o tar lite kort.
Lördagsnatten spenderas som fredagsnatten med fotboll, ingen sömn alltså.

Söndag:
Sova och kanske göra lite läxor.

Puss / Owkee

FUUUUUUUUUUUUUUCK! MIn mobil vill it funka :(

index-world-of-warcraft-logo.jpg

käka precis frulle, ska snart ned till playan och schteka och sen åka Jetski. over and out.

igår var den en jävligt rolig dag med MIH här i göteborg där hela dagen spenderades med massa dudes, sen blev det snowboard film und tv-spel på kvällen!

Idag är det den viktigaste matchen på länge. IFK - Råttorna! så jävla nervös, ska bli underbart att krossa råttjävlarna! :)

Igår va det shred inne i gbg på Make it Happen. Det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss eftersom att boxarna som vi väntat oss ofanns. Det blev istället en improviserad setup med hemmabyggda rails och bajsrör, kul ändå att vi fick ihop något och kunde köra! Vädret va najs och folket va pepp!

Efter MIH blev det till att köra rally hem i snowboardboots med bajsrör och rail på taket på stridsvagnen. Ta en snabb dusch o käka lite mat och sen slänga sig på bussen in till stan för o hänga på secondhands och nitros filmpremiär. Sjukt mycket trevligt folk och mycket öl=vaknade nu.

Nu ska jag äta någon najs bakisfrukost, yeaj!

Igår var det MIH som många nämnt. Var gejlet fresch. Av någon anledning är jag schledden som fan, trots en nykter helg allover. Dock började dagen på bästa sätt. IDOLTOVE på tv, blev genast lite piggare och gladare. HOn är ju för jölma gödig. Just nu ligger Shoot me och buffrar, blir till att avnjuta filmen i min soffa och ligga och glida i 7xl t-shirt.
MOT OÄNDLIGHETEN OCH VIDARE !

I fredags var det galet på liseberg. Två tynga boxar och riktig snö! Sjukt sjukt!

Igår var det slappt.

Idag blir bajsrörsöndag bakom ishallen. Hoppas på att så många medlemmar som möjligt kommer och smeker lite bajsrör. Hehe.

Länge sedan det uppdaterades nått i söndagstråden så det är väll på tiden att någon lägger första inlägget för i år då.

Igår var det massivt blåfågelshred i Ale med massa roligt folk inklusive gubbarna från Chunk och Burton.. + Gustav Een (PROO!!). så det va kul.
Sen har jag suttit hela natten och försökt rendera ut filmen från Trysil så att den skulle bli bra..
Idag skulle det egentligen bli streetshred med pillowdropp och liknande vid kommunhuset (Technine'][') ..men jag är för trött så jag skiter nog i det

Imån börjar skolan igen... whiii

SÖNDAG <3333333333333333333333333333333333
Helt vit helg från shred.
Dock har det syts en hel massa. En tröja, en vest och nu håller jag på att lägga ut @Medlemjapaners awesome läderbyxor. Värd helg trots allt.
Stay black

Jävligt dags att dra igång denna tråden igen efter gårdagen känner jag. Någon som vill börja med sina bekännelser?

Igår kollade jag på Lasse Stefanz, jag blev jättefull.

Min kompis rökte en cigg ner till fimpen, mitt i blosset slocknade ciggen och det blev bara ett hål ner i fimpen. hehe

jag hatar söndagar. söndagar är den dagen på veckan som ångesten är som störst, bakfyllan definitivt som störst och även tröttheten. dock så är det ganska så kul att prata igenom gårdagens bravader, bakis äta, och vara allmänt bakis dryg mot allt, alla och även katter. jag älskar bakis söndagar!

och jo, äventyren som utspelade sig i linköping igår var flippade. min bekännelse får bli att jag och frans blev bjudna på hotell av tre fina flickor. dom var även snälla och bjöd på vin. det var värt.

Haha, Vår kära riddarorder med den tappre Emil Jonsson i spetsen gjorde definitivt linköping till en säkrare plats i lördags natt/imorse. Det involverade varuvagnsrally på kullersten, scorpionbails, godis, monstahbeef med beirut, hängande i pingstkyrkans buss, "sleep in a pile" på en bro och allmänt säkerställande av allmänhetens välbefinnande.

efterfesten hos oss va spårad inatt! jag spydde inför publik, martin låg med en tjej som ser ut som en kille osv..

idag, tattuering över hela bröstet

Nu kommer historian om en jävligt misslyckad åre utflykt!

Klev upp runt 9.00 och åkte med mamma och pappa kl 11.20 till åre kom dit vid 12 och stannade på konsum parkering och där köpte jag en tröjja av oscar harlaut, efter det träffa jag några vänner till mig och vi skulle på ica och äta gratis smakrpov och hoppa hoppborg , dom bestämde att dom skulle på lokelen vilket jag också ville man hadde inget boende och därför fråga jag en kompis om jag kunde bo där och det gick bra, så mina föräldrar åkte hem till östersund .
Ungefär när dom kom hem så ringde min kompis mamma till min kompis och då fråga han igen om jag kunde sova där och då sa hon att han inte hadde fråat det och de var fullt i stugan och i bilen till stugen för det första så där stog jag utan nånstans att ta vägen ..
sen ringde hon mina föräldrar och sa det, efter det fick jag det argt samtal av min pappa som senare på 45 minuter var i åre. sen tog det ungefär 35minuter hem .. Ganska lyckat..

känns som att några hade liiiiite för roligt igår.. inga namn nämnda, inga namn glömda

EmiLJonSSon sa:
skulle vilja höra en viss killes historia om natten i fyllecell!
hörde rykten om detta ja.

någon som vet hur många av folket som var med på buffen och framåt som senare under kvällen blev utslängda från någon krog?

eloge till Rickard Croy som tydligen gjorde en gjorde en liten uppvisning för att åka på en sympati utslängning då Joakim inte längre fick stanna.
detaljerna får han dra själv.

Älskar söndagar.. Då vet man att det är en hel vecka kvar tills nästa värdelösa söndag! :D
I övrigt har det vart en flickväns helg med massa snölängtan och nyinköpt magic jacka.

Galen natt i linköping innehållandes efterfest, efter-efterfest, efter-efter-efterfest, en stulen häst, krossade vaser, med mera!

körde en två dagars, spydde,svinade, försökte få ligga med en milf. Helt ok helg. och lite ishallsshred också

Hogizz sa:
På dagens söndag har jag ångest över ännu en skolvecka framför mig fylld med läxor och skit man inte orkar göra. Ska nog försöka rycka upp mig idag annars kommer jag nog ta livet av mig imorgon, 0815 - 1700 mmmmmm
Går själv 09-17 varje dag, förstår dig.
Helgerna är betydelsefulla varje vecka, men tillbaks till ämnet; jag shreddar. Varje lördag & varje söndag, hela dan, hela säsongen. Sen använder man skolveckan för att planera inför den kommande helgens bravader! .. Eller så tar man bara och kör lite skoter som avslut på helgen, funkar minst lika bra det..

FAAAN hjälp mig hitta ett filmklipp med Laurent Favre, där han gör en maxad screaming seaman grab :lol:
och om ni vet en länk till ett klipp där någon kör en loop med skidor!!

tack

Tillbaka
Topp