Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är inget redigerar proffs men jag tror om aepe frågar om du har quicktime så har nog sony vegas något med det att göra?ViBe sa:men det är inte i quicktime det blir svart, bara i vegas, eller asså har inte testat spela upp det i ngt annat. återkommer om det
precis, för om inte samma problem, så inträffade iaf ett liknande för mig och många andra för ett par månader sen i samband med en quicktimeuppdatering. Det jag fick göra var helt enkelt att installera en äldre version (typ 7.5) och sen hållit mig vid den. Det kan ha kommit någon nyare uppdatering sen dess som åtgärdar detta problem, men det vet jag inte.Dirty-T sa:Är inget redigerar proffs men jag tror om aepe frågar om du har quicktime så har nog sony vegas något med det att göra?ViBe sa:men det är inte i quicktime det blir svart, bara i vegas, eller asså har inte testat spela upp det i ngt annat. återkommer om det
okej tack!aepe sa:precis, för om inte samma problem, så inträffade iaf ett liknande för mig och många andra för ett par månader sen i samband med en quicktimeuppdatering. Det jag fick göra var helt enkelt att installera en äldre version (typ 7.5) och sen hållit mig vid den. Det kan ha kommit någon nyare uppdatering sen dess som åtgärdar detta problem, men det vet jag inte.Dirty-T sa:Är inget redigerar proffs men jag tror om aepe frågar om du har quicktime så har nog sony vegas något med det att göra?ViBe sa:men det är inte i quicktime det blir svart, bara i vegas, eller asså har inte testat spela upp det i ngt annat. återkommer om det
Beror problemet inte på detta kan du prova olika youtube tutorials som har andra lösningar.