Sony vegas 7.0 klippen blir svarta?

Vibe

Ny medlem
tjena! som rubriken... Jag redigerade ihop en film och när jag var klar och skulle visa syrran så var det hälften av alla klipp som bara svarta?
har jag råkat komma åt ngn knapp eller ngt eller vad är det som har hänt?
tacksam för svar!

dom e inte svarta där alla klippen e men när man spelar upp dom i vegas så e dom det

men det är inte i quicktime det blir svart, bara i vegas, eller asså har inte testat spela upp det i ngt annat. återkommer om det

ViBe sa:
men det är inte i quicktime det blir svart, bara i vegas, eller asså har inte testat spela upp det i ngt annat. återkommer om det
Är inget redigerar proffs men jag tror om aepe frågar om du har quicktime så har nog sony vegas något med det att göra?

Dirty-T sa:
ViBe sa:
Är inget redigerar proffs men jag tror om aepe frågar om du har quicktime så har nog sony vegas något med det att göra?
precis, för om inte samma problem, så inträffade iaf ett liknande för mig och många andra för ett par månader sen i samband med en quicktimeuppdatering. Det jag fick göra var helt enkelt att installera en äldre version (typ 7.5) och sen hållit mig vid den. Det kan ha kommit någon nyare uppdatering sen dess som åtgärdar detta problem, men det vet jag inte.

Beror problemet inte på detta kan du prova olika youtube tutorials som har andra lösningar.

aepe sa:
Dirty-T sa:
ViBe sa:
precis, för om inte samma problem, så inträffade iaf ett liknande för mig och många andra för ett par månader sen i samband med en quicktimeuppdatering. Det jag fick göra var helt enkelt att installera en äldre version (typ 7.5) och sen hållit mig vid den. Det kan ha kommit någon nyare uppdatering sen dess som åtgärdar detta problem, men det vet jag inte.

Beror problemet inte på detta kan du prova olika youtube tutorials som har andra lösningar.
okej tack!

Fixa 9.0, sedan så om du har problem när du renderar filmerna, så har du helt enkelt inte kryssat i boxen där det står om du vill ha med film i klippet överhuvudtaget! Annars, på vegas 9.0 så finns det en box där det står vilken kvalité du vill ha på din preview skärm ( den som det blir svart på hos dig ), om det finns, så kika så att du har den på ( sätt den på quarter! ).
Om det inte är något av dessa ovan så föreslår jag att du tar en koll in på properties, där uppe bland flikarna! Så tittar du så att du ens har någon video på där!

ANNARS. hehe, på din video track, så tittar du på en knapp i vänstra hörnet där med en cirkel i, det är mute track knappen, då kan du ha råkat mutat just den video tracken! Alltså att du valt att inte spela upp något från just den tidslinjen! Jag kan fixa prtscreens om du behöver vidare hjälp!

PZ

Tillbaka
Topp