Sörbybacken Örebro

Sörbybacken Örebro
kan ni inte lägga upp bilder så man får se hur de ser ut?

Emil som har varot med sa att de fanns massor utav bilder bara de att han inte hade dom, kan ni som har vara så snälla o lägg upp några så man får se hur de ser ut=) ? de vore riktigt najs

Hampus

Sörbybacken Örebro
jag har en massa bilder från när vi byggde kickar. kan ju vara lite kul. ska försöka få upp en ftp så att alla kan lägga upp sina bilder där.
Återkommer efter helgen med det.

Sörbybacken Örebro
jag (edvin matte, vi som tömde lastbilar) och simon dahl har varit och hämtat 8 2,5m räcken från kommunen finns möjlighet att hämta minst lika många till. (sånna som det redan finns två av) lite planer på att kapa och förlänga dom. Så nu finns det rails så det räcker iaf!

Sörbybacken Örebro
oh my !

var hämtade ni railsen ? jag tänker oxå hämta.. morsans kille kan fixa ett ställe o svetsa på :D

Sörbybacken Örebro
har tyvärr inte varit där under de senaste dagarna, men vad jag ahr hört av mina polare som bygger, så håller dom iaf på med att bygga hoppet mitt i backen, av lasbils snön, o sedan har vi ju kvar det gamla, men nu ser det ju även ljust ut eftersom de lovar ett antal dagar med minus. men det är inge fara det går fortfarande om man är sugen ! :P

Sörbybacken Örebro
Vart ligger den där Sörbybacken igentligen.

Storstenshöjden vet jag vart det är men är sörbybacken långt ifrån karlskoga, nån som vet?

Sörbybacken Örebro
salle019 sa:
nån som vet på ett ungefär vad som finns nu där? och finns det några bilder?
dom säger ju att dom har bilder, vi måste bara få dom att lägga upp dem..

[b/]henning21[/b] det ligger i "centrala" Örebro. alltså I örebro.. inte så långt från Behrn arena om de ger dig nån ledning här i världen..

Sörbybacken Örebro
Bilder kommer så småningom, just nu så har vi ett riktigt fint hopp, med en liten corner landning. hinnar lätt runt på 540, sedan har vi en up-flat-up-flat rail, och ett par till, och så h¨åller vi oxå på med ett medel stort hopp mitt i backen, MER INFO KOMMER...

:P

Sörbybacken Örebro
var där i tisdags :D fans ett jävligt shysst räcke :P men een liten ide vore vell att smälla upp ett stort hopp i slutet av backen ungefär där alla trasiga pulkor och tunnan liger ? eller vad säger ni som vet ?

Sörbybacken Örebro
Jag har varit där men jag har ärligt talat svårt att förstå var landningen till cornern är, kicken är grym shape på men landningen finns inte.. kul med initsiativ i alla fall!

Sörbybacken Örebro
norra i höjden öppnar ju vecka 8 och dom sprutar inte ens där nu (visst bet jag mig i tungan lite fort, så dom sprutar idag)fats jag kollar webcamen några gånger dagligen och har inte sett det på ett tag. fast det ska väl komma park med blå röd svart linje tills v8 om jag har hajjat det rätt.

eftersom dom så gärna vill ha öppet båda då, och inte ens ha kvällsöppet i norra nu.
jättekul på helgerna med två liftar smäckmycket folk

vet inte, södra har ju sina gröna fläckar så...

Senast ändrad:
Sörbybacken Örebro
Troligtvis åker jag nån gång under helgen till höjden/sörbybacken. För övrigt ska jag till tandådalen/hundfjället imorgon :)

Sörbybacken Örebro
ska försöka fixa med en stor kick i slutet av backen. handlar ju mest om snötillgång.
ee landningen till cornern finns inte. även där behövs det mer snö.

-peace!

Sörbybacken Örebro
math-ematics sa:
norra i höjden öppnar ju vecka 8 och dom sprutar inte ens där nu (visst bet jag mig i tungan lite fort, så dom sprutar idag)fats jag kollar webcamen några gånger dagligen och har inte sett det på ett tag. fast det ska väl komma park med blå röd svart linje tills v8 om jag har hajjat det rätt.

eftersom dom så gärna vill ha öppet båda då, och inte ens ha kvällsöppet i norra nu.
jättekul på helgerna med två liftar smäckmycket folk

vet inte, södra har ju sina gröna fläckar så...
du verkar va jäääääävligt uppdaterad på hur d är i höjden... det är inte mycke folk längre o gröna fläckar hittar du någa sånna nu lär du få nobelpriset!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp