Sovplats i whistler!!

poppez1

Ny medlem
Sovplats i whistler!!
Hej allihopa. Ska åka till whistler den 10 januari och letar efter någonstans att bo. Funderar på om det finns några som har samma problem, att hitta sovplats till ett billigt pris. Skulle ju kunna slå våra kloka ihop och hyra en stuga. Hör av er om ni är intresserade!

Andreas
användarnamn poppez1
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp