Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har köpt ett par spy briller, men ja vet inte om ja ska byta ut glaset. Jag har ju bra glas nu men om ja ska ha spegelglas får ja lägga till 100 spänn. Killen som jobbar där säger att man knappt kan åka kvällsåk me spegelglas. Stämmer de?
ja. det blir riktigt mörkt. det är skönt med spegelglas när det är "riktigt" soligt, i annat fall så fungerar filterkategori 2 bäst (måttligt-kraftigt tonade)
tja
Köpte ett par Arnette the goggle idag, med spegelglas, för 549 kr (fjolårsmodell). På självaste stadium. Blev riktigt förvånad när jag såg dom.
Har just tvättat linsen och dragit av skyddsfilmen, och testat, och det är ju mörkt, men det löser jag med att köpa en gul/klar när jag får lite pengar över.
om det e blizzard eller targa så köper du rosa med lite spegeltoning!! dom funkar hela tiden tycker jag!! annars så köper du ett rosa och ett riktigt spegelglas så har du!! det e bästa kombinationen.. peace
Om du ändå kastar ut lite över 1000 kr på ett goggels läggtill lite så du får med utbytbar lins. en lös lins ligger på ca 400 kr då slipper du detta köp en mörk och en ljus lins om drt är mulet en dag kommer du inte se ett skit av konturer med spegel mrn om du har för ljus lins när det är strålande solsken ser du heller inte ett skit ....... köp 2 linser och en frame.
Köpte precis som Ileberg ett par Arnette på Staduim för 550 spänn.
Grymma är dom!!
Funderar nu på att köpa en extra lins.
Vad är bäst när man redan har en lite mörkare spegel lins??
Röd eller gul lins??