Spelet SNOW !

Spelet SNOW !
Eller hur, ska bli kul att se om någon som spelar alfan kommer komma med förändringar, och ska bli grymt att testa. Jag gillar verkligen att det inte bara är parkåkning. (Inget ont om park, eller parkspel som Jibbin' och Shredsauce, men friåkning är sköj det med.)

Spelet SNOW !
sett first person ? sjuuuuukt! ser ut som man tittar på en gorpo film... kommer ut så fort steam uppdaterar sig (ca 2h)

Spelet SNOW !
Backiis sa:
sett first person ? sjuuuuukt! ser ut som man tittar på en gorpo film... kommer ut så fort steam uppdaterar sig (ca 2h)
nej, jag har bara spelat med hela gubben. borde det inte bli sjukt svårt med first person view? typ när man roterar i luften och så? fast å andra sidan, då blir det ju ännu mer på riktigt.

tyvärr har jag bara pc på jobbet.. får väl försöka hinna spela på en rast imorgon eller nåt :)

Spelet SNOW !
Heddious sa:
Backiis sa:
nej, jag har bara spelat med hela gubben. borde det inte bli sjukt svårt med first person view? typ när man roterar i luften och så? fast å andra sidan, då blir det ju ännu mer på riktigt.

tyvärr har jag bara pc på jobbet.. får väl försöka hinna spela på en rast imorgon eller nåt :)
svårt vet jag ju inte än men det ser sjukt snyggt ut... Blir test ikväll :)

Spelet SNOW !
har köpt det nu och testar... LAGGAR sönder, kommer inte en meter, dom skulle fixa detta så fort som möjligt, så vänta lite med att köpa är ett tips, tyvärr

Spelet SNOW !
linder sa:
Att jag jag har en mac hemma och att CryENGINE inte funkar på mac än, men att jag har en PC på jobbet så jag skulle teoretiskt sett kunna spela SNOW där.

Backiis sa:
Heddious, har du redan testat spelet? o.O
Jepp, jag var där förra veckan och intervjuade dem och provspelade i typ en halvtimme. Kul, men klurigt som fan innan jag fattade hur man skulle göra med kontrollerna. Mina THPS4-dagar är sedan länge förbi. :)

Spelet SNOW !
Tycker det ser riktigt lovande ut och ett roligt spel. Men som den snåle student man är så tror nog jag att jag väntar till beta versionen släpps då de blir gratis att spela. ;)

Tillbaka
Topp