filip_michols
Ny medlem
sponsorer
Hur ska man göra om man vill bli sponsrad av något nice skid märke i skidor???
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stämningen på freeride tycker jag börjar bli ganska ogästvänlig...stellan-is-on-fire sa:bli bättre på att åka skidor än vad du är idag.
whaaaat? är inte freeride ett statligt finansierat socialt experiment?Stämningen på freeride tycker jag börjar bli ganska ogästvänlig...
Statligt förvisso men av Kim Jongs regim, det hade du inte räknat med!stellan-is-on-fire sa:whaaaat? är inte freeride ett statligt finansierat socialt experiment?Stämningen på freeride tycker jag börjar bli ganska ogästvänlig...
förövrigt var mitt tips väldigt bra då detta skulle göra att det hel gav sig självt.
jo, vilken regering lyder du under?Jarle sa:Statligt förvisso men av Kim Jongs regim, det hade du inte räknat med!stellan-is-on-fire sa:whaaaat? är inte freeride ett statligt finansierat socialt experiment?Stämningen på freeride tycker jag börjar bli ganska ogästvänlig...
förövrigt var mitt tips väldigt bra då detta skulle göra att det hel gav sig självt.
Skämt åsido så skulle för övrigt vara rätt kul om det visade sig att grappen var king på att åka![]()
Gillar att du skriver att dom som är bäst inte har några höga målRoobbann sa:Sen så är det ju så att de som kör för att få "brudar, cash och snabba bilar" oftast inte blir något.
Vet att detta kanske låter lite taget ur nån pro skidåkares mun, men dom som är riktigt bra har blivit det utav att inte sätta några höga mål, utan mer att göra det för kärleken till skidåkningen och utmaningen att klara nya saker. Sen att bara vissa klarar det är helt upp till ens tålamod. imo.
Så kör bara och bli bättre än vad du var igår och var trevlig och bli bekant med andra inom ditt område. Blir du bra kommer då dina bekanta och deras vänner känna till ditt namn och är du bra sprids det vidare och tillslut kommer du nog få ett erbjudande. Säger inte att du inte ska skicka in ansökan, men tänk över den innan du skickar in den.
För skickar du flera till samma företag så kommer du få nobben ända tills du blir pro (om du blir det). common sense.
peace!
(nej, detta är inte fakta basserat och så har jag inga källor. klockan halv ett på natten mån/tis)
Asså du måste ju koppla lite sj -.-'simpalicus sa:Gillar att du skriver att dom som är bäst inte har några höga målRoobbann sa:Sen så är det ju så att de som kör för att få "brudar, cash och snabba bilar" oftast inte blir något.
Vet att detta kanske låter lite taget ur nån pro skidåkares mun, men dom som är riktigt bra har blivit det utav att inte sätta några höga mål, utan mer att göra det för kärleken till skidåkningen och utmaningen att klara nya saker. Sen att bara vissa klarar det är helt upp till ens tålamod. imo.
Så kör bara och bli bättre än vad du var igår och var trevlig och bli bekant med andra inom ditt område. Blir du bra kommer då dina bekanta och deras vänner känna till ditt namn och är du bra sprids det vidare och tillslut kommer du nog få ett erbjudande. Säger inte att du inte ska skicka in ansökan, men tänk över den innan du skickar in den.
För skickar du flera till samma företag så kommer du få nobben ända tills du blir pro (om du blir det). common sense.
peace!
(nej, detta är inte fakta basserat och så har jag inga källor. klockan halv ett på natten mån/tis)![]()
Vet ej hur seriöst man ska ta någon som skryter om vilka trick man kan på studsmatta..Roobbann sa:Asså du måste ju koppla lite sj -.-'simpalicus sa:Gillar att du skriver att dom som är bäst inte har några höga målRoobbann sa:Sen så är det ju så att de som kör för att få "brudar, cash och snabba bilar" oftast inte blir något.
peace!
(nej, detta är inte fakta basserat och så har jag inga källor. klockan halv ett på natten mån/tis)![]()
De trodde väl fan heller att de skulle bli proffs innan de kom in i branschen.
Jag skriver det för att folk inte ska klanka ner på mig om jag kommenterar på folks klipp, sen så är det inte ovanligt på freeride att folk skriver sånt. Jag har inga som helst intentioner att skryta, sen så finns det ju VÄLDIGT många som är bättre än mig och jag är medveten om det, så nu vet du.Stepup sa:Vet ej hur seriöst man ska ta någon som skryter om vilka trick man kan på studsmatta..Roobbann sa:Asså du måste ju koppla lite sj -.-'simpalicus sa:Gillar att du skriver att dom som är bäst inte har några höga mål![]()
De trodde väl fan heller att de skulle bli proffs innan de kom in i branschen.