Sport-condrad hook up

oscarius

Ny medlem
Sport-condrad hook up
Hallå

Kommer att behöva några bindningar och då slog det mig att vi behöver en hook-up tråd...

Här är min plan;
Ska du köpa lagg från sportconrad UTAN bindning?
Då jag bara behöver bindningar skulle du alltså kunna göra skidan till ett paket varpå bindningarna nästan ingår i skidans pris. På det här sättet kan alltså både du och jag spara en hel del slantar... Vore fint om du höll till runt Stockholm också.

Kram

Sport-condrad hook up
Köp i sverige. Om nåt går sönder så e det så mycket enklare att reklamera.
Köpt skidor som jag var tvungen att reklamera tog ju 5månader innan jag fick nya.
Sjukt segt.

Sport-condrad hook up
Truman sa:
Köp i sverige. Om nåt går sönder så e det så mycket enklare att reklamera.
Köpt skidor som jag var tvungen att reklamera tog ju 5månader innan jag fick nya.
Sjukt segt.
True man Truman. Har varit i samma sits efter skidaffär i USA. Men ibland blir dealen bra nog.

Sport-condrad hook up
Jag har bara hört bra saker om reklamera om ifrån sport-conrad.

En kompis köpte Dynastar TM därifrån, de pajjade, så han reklmerade dem och fick efter en ganska kort tid ett par nästa år(ungefär samtidigt som de svenska dynastaråkarna fick sina). Sjuuukt.

En annnan kompis köpte också ett par TM fast det här 2 år senare, då var vi i usa när de pajjade, han snackade med sport-conrad som ville först ge han någon luddig deal på ett annat par skidor men min kompis ville ju ha ett par nya gratis, så han sa det. Då skickade de iväg skidorna till dynastar så fick han ett par nya skidor och, det bästa av allt, pengarna tillbaka ifrån sportconrad...

Sport-condrad hook up
när man sak beställa från sport-conrad och ska skriva in vart man vill ha bindningen jag vill ha mina monterade är det då freestyle och vad menas med +6

Senast ändrad:
Sport-condrad hook up
nsbitch sa:
när man sak beställa från sport-conrad och ska skriva in vart man vill ha bindningen jag vill ha mina monterade är det då freestyle och vad menas med +6
Av vad man hört här på forumet så är det ingen bra idé att låta conrad montera. Fixa det här hemma istället

Tillbaka
Topp