sportdryk

sportdryk
RB ! Gainomax! Fast det är ju inte direkt nån sport dryck! det är ju snarare en återhämtnings dryck efter träning! Dricker man det före gör man ju bort sig totalt!

sportdryk
POWERADE FOR LIFE!! minst 2 flaskor om dan asså.. har blå powerade i mina ådror.. ! haha..

sportdryk
Frealsare sa:
Någon som blivit blandad med sprit. Eller allra helst sprit som inte blivit blandad alls.
Det är först då det hela blir en sport!

Seriöst, var är detta på väg, ingen har kommenterat titeln, sportdryk är inget jag skulle vilja surpla i mig...

sportdryk
Powerking är det enda som tar sig ner i min hals när de gäller sportdryck.. trots de så slinker väl 1 red bull eller 2 ner ibland..

sportdryk
powerking och red bull har exakt lika mycket av alla ingredienser förutom
koffein där powerking har 1 mg...
så därför
power king är bättre å billigare

sportdryk
Red Bull med chokladsmak kan knappast vara speciellt gott.
Om det är jag som ska betala dricker jag helst Power King aka PK.
Ungefär samma sak som Red Bull fast inte lika mycket status + billigare.

Bjuder någon dricker man ju helldre Red Bull för märkets skull ;)

sportdryk
förstår int varför alla ska va så kåta på redbull? Battery e mycket godare... Battery eller så appelsinjuice, de e de som fixar så att de fläskiga hoppen lyckas

sportdryk
Mitt skrivbord kl 04.00 nån dag i veckan.
Tyvärr är bilder alldeles för stor, för er som undrar står där några flak powerkingburkar + min favorityoughurt "mini jack" eller vad den heter.
Då inklusive dom på datan och golvet. Som ni ser har jag även "dödat" dom som jag gör med alla drycker genom att slita av öppningsmekanicken!
http://i11.tinypic.com/2njygc3.jpg

2njygc3.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp