Sports Balance?!

D-Maan

Ny medlem
Sports Balance?!
Hej, Var på Nolia idag och köpte ett armband som heter Sports Balance och det står att det ger Bättre balans, Ökad styrka och förbättrad rörlighet, Försäljaren sade att det reagerar positivt på kroppens egna energifält och att de använder dem i elit serien mm, Själv tycker jag att det faktist hjälper men det är ju bara vad jag tror, Ifall någon vet mera eller har några funderingar så svara gärna för att köpa ett armband för 199sek som man blir bättre av är ju värt varenda öre.

Sports Balance?!
tyvärr är de ren hokus pokus.. allt sitter i psyket om de kommer funka eller ej.. är liknande som sådana armband dom säljer i thailand etc för 15 kr typ... men vad vet ja:P

Sports Balance?!
Att använda ett band istället för en träningscoach verkar ju smidigt. Vissa har klistermärken på hjälmar och andra har armband och båda sakerna ger bättre idrottsutövare. Bra att du hittat din metod.

Sports Balance?!
Det funkar! Jag va väldigt skeptisk i början men sen fick jag ett band av min bror som jobbar på team sportia. Det finns ett test man kan göra som bevisar att det förbättrar balanssinnet. Några test på om det förbättrar styrka och smidighet vet jag inte om de finns. gör såhär:

Va 2 personer. En utav er ställer sig avslappnad i kroppen med rak rygg och händerna bakom ryggen.
Knäpp ihop händerna och va helt avslappnad förutom i händerna som du ska trycka ihop i varandra.
Den andra personen bildar en knytnäve av båda händerna och placerar den i den andres ihopknutna händer och trycker neråt.
Testa först utan bandet på armen och testa sen med bandet.
När ni gjort testet så får vi se om ni kan sitta och vara stöddiga och säga att de bara är psykologiskt :)

Tillbaka
Topp