Spotify-tråden.

D

Deleted member 80259

Guest
Okey, nu ska även jag dyka ner i spotifyträsket.
Invite vore hypergulligt, brevtillfelix@hotmail.com

tack

Perkal

Ny medlem
Har tyvärr inga invites kvar men kan skapa accounts åt er. Ni kommer då få 10 invites efter 1 dag också. Som ni kan invitea fler på fr så jag inte behöver göra det själv.

Skicka ett litet meddelnade till mig med er mail så skapar jag ett account till er så sickar jag alla pwes osv till er.

Senast ändrad:

Sveda

Medlem
Halådär!

Skulle vara najs med en invite till mig med! Så står jag skyldig den som skickar en invite, vem vet ett boende i fjällen åt den som skickar kanske???

adde_kenny@hotmail.com

tack på förhand ;)

Carled

Aktiv medlem
Jag fick en invite efter några veckors väntande i Spotify's lista, trots att jag redan är reggad, så försten som skriver i min gästbok vidarebefodrar jag min invite till. Jag tror att den ska funka, trots att den är mailad till mig först. Värt ett försök iaf.!

Edit: Redan bortskickad!

Senast ändrad:

Perkal

Ny medlem
Som sagt. Kan inte skicka invites. Men dom som vill att jag skapar ett account till dem skriv i min gb då skriv vilket acc name du vill ha ohc vilken mail du vill ha den till så fixar jag det, sen får ni ändra pwet ålder osv.

D

Deleted member 80259

Guest
Sitter och lyssnar på freeridelistan nu, riktigt skön reggae någon lagt in! :)

T

The_teo

Guest
Eller så gör du som Jockeski säger, det ultimata sättet..

swinto

Ny medlem
Om det finns någon som råkar ha en invite över så tänk gärna på mig ;)

swinto@msn.com vore hel bussigt

Carled

Aktiv medlem
Har alla som frågar om invites skrivit upp sig på väntlistan, det tar ju inte så jäkla lång tid!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp