Spotify-tråden.

Spotify-tråden.
KGlicious sa:
Vem fan lyssnar på Lil'Wayne och åker skidor liksom? Wtf
Jag gör:)

Nej men jag tror att de bara finns få retarded ungar, sen handlar mycket om att man har olika smak. Men jag tror ingen gillar Bamse iaf. Så olika spellistor och mindre omogna ungar

Senast ändrad:
Spotify-tråden.
ja nu har dom börjat plocka bort låtar, bland annat tex Miri-Ben-Ari kommer man inte åt längre och så har jag hört att dom bytt ut "riktiga" kvaliten mot live spelningar :'(

Senast ändrad:
Spotify-tråden.
Spotify kom men varade inte länge, jag har knappt använt det en vecka och redan nu suger det om man jämför med hur mkt mer musik det fanns för en vecka sen... Kul så länge det varade.

Spotify-tråden.
felix sa:
Pizzaaugust sa:
de finsn fan mkt skit alltså :p haha, En riktig blandning. skulle det inte kunna finnas en hiphop lista från freeride, en rock , en bamse för den som vill osv.?
Wörd up!!!

Jag tycker inte hip-hop och 50cent är speciellt roande att lyssna på...

Freeride - Hip-hop
Freeride - Populärmusik
Freeride - Rock
Freeride - Löjliga låtar

?
låter riktigt vettigt! sitter o håller på en hel del grym rock som är för bra för att inte delas!

Spotify-tråden.
HUuur fan går detta till:S:S
De är förfan 8 sider med fr dudes som förmodligen borde ha spotify nu,
OCh det är runt 20 låtar i spellistan:S
eller äre bara fuck'T up för mig?

Spotify-tråden.
Railson sa:
HUuur fan går detta till:S:S
De är förfan 8 sider med fr dudes som förmodligen borde ha spotify nu,
OCh det är runt 20 låtar i spellistan:S
eller äre bara fuck'T up för mig?
Den rensas ju hela tiden. Sen är det för det mesta riktigt jävla lamt. Har nog bara hittat bra reggae genom tråden. Känner inte direkt för att pumpa igenom hela album med Dipset....

Spotify-tråden.
Alltsåå nnäää VAD I HELVETTE:S!?!?!??!?!
NYSS HITTADE JA JU MASSOR ME FETA REGGAE LÅTAR!!!
OCH NU ÄR HELA JÄVLA LISTAN FYLLD ME HÅÅRDROCK OCH TECHNOOO:S:S:S:S:S:S:S:S:S:SS

Spotify-tråden.
Så fort nån postar nåt annat än hiphop i listan går nån p12a in och rensar. Nu är listan fylld med Freestyle och Bag in da box, kul att folk kan dela nåt vettigt.

Spotify-tråden.
la till crack a bottle med eminem, dr. dre och 50 cent nyss, men borde det inte vara bättre om det fanns flera spellistor för olika musikstilar, så blir alla glada och klagar inte över musiken?=)

Spotify-tråden.
Nu är det juh hysat bra låtar!

Haha katten jansson och husmusen

Senast ändrad:
Spotify-tråden.
haha skalman som fotbolls målis! och hans mat-och-sov klocka ringer under matchen ! vad kommer hända :O !!

ne seriöst alla under age FR användare ska ni lyssna på bamse får ni göra en egen playlist så kan ni alla natta er vid 7 efter bolibompa och lyssna på bamse i gemenskapen !

styr upplistan nån?
dags att göra flera olika playlists för olika musik typer som har nämts i tidigare inlägg !

Senast ändrad:
Spotify-tråden.
Simonski sa:
haha skalman som fotbolls målis! och hans mat-och-sov klocka ringer under matchen ! vad kommer hända :O !!

ne seriöst alla under age FR användare ska ni lyssna på bamse får ni göra en egen playlist så kan ni alla natta er vid 7 efter bolibompa och lyssna på bamse i gemenskapen !

styr upplistan nån?
dags att göra flera olika playlists för olika musik typer som har nämts i tidigare inlägg !
Playlisten är ju ändå inte så serriös men du kan ju göra en egen playlist och låta oss som vill lyssna på bamse få göra det ??!!

Spotify-tråden.
Tornblomen sa:
Simonski sa:

styr upplistan nån?
Playlisten är ju ändå inte så serriös men du kan ju göra en egen playlist och låta oss som vill lyssna på bamse få göra det ??!!
precis. blir fett taggad av fotbollsmatachen faktiskt! När bamse gör mål osv

Spotify-tråden.
Tornblomen sa:
Simonski sa:

styr upplistan nån?
sure jag fixar en bamse lista åt er

http://open.spotify.com/user/zizimon/playlist/6Ib3xuaEBgT3bPo5p7EY8L

där är den!
freerides officiella bamse playlist !

Spotify-tråden.
åå palla, lägg in musik inte sagor, och man behöver inte lägga upp samma låt med 20 olika artister, ta den bästa isf!

Spotify-tråden.
Simonski sa:
Tornblomen sa:
Simonski sa:

styr upplistan nån?

där är den!
Jag är väldigt tacksam för att du gjorde en playlisten men den kommer nog inte användas i framtiden eller vad tror du ?

Spotify-tråden.
vaaaaaaa, finns ju knappt nån musik på spotify. hittar knappt ett jota med jay dee, termanology, black milk, madlib, mf doom, osvosv............. la iallafall till lite som jag hittade.

btw, är det bara för mig det laggar, låten typ hoppar fram? kanske har nått med internetuppkopplingen att göra.. men aja. grymt program iallafall.

Spotify-tråden.
Förstår inte vad ni ser i programmet!
Är låtarna för okända, finns de inte med. Är låtarna för kända finns de inte heller med.
Således finns bara massa randomlåtar kvar att välja bland och då kan man lika gärna dra på RixFM.

Senast ändrad:
Spotify-tråden.
pIsraelsson sa:
vaaaaaaa, finns ju knappt nån musik på spotify. hittar knappt ett jota med jay dee, termanology, black milk, madlib, mf doom, osvosv............. la iallafall till lite som jag hittade.

btw, är det bara för mig det laggar, låten typ hoppar fram? kanske har nått med internetuppkopplingen att göra.. men aja. grymt program iallafall.
Försvann en massa för nån vecka sen. Madlib fanns det en del med då, men Dilla finns ju fortfarande. Däremot försvann i stort sett allt med Guilty Simpson.

Angående laggandet så är det nog din anslutning, för mig funkar det prickfritt.

Spotify-tråden.
Setermaan sa:
pIsraelsson sa:

Försvann en massa för nån vecka sen. Madlib fanns det en del med då, men Dilla finns ju fortfarande. Däremot försvann i stort sett allt med Guilty Simpson.

Angående laggandet så är det nog din anslutning, för mig funkar det prickfritt.
fan vad segt med guilty och madlib..

ah kan vara det.. får hoppas de fixar sig.

Spotify-tråden.
Tornblomen sa:
Simonski sa:
Tornblomen sa:

där är den!
Jag är väldigt tacksam för att du gjorde en playlisten men den kommer nog inte användas i framtiden eller vad tror du ?
jag vet att du kommer lyssna :)
så slit den med hälsan :)
Pz!

Spotify-tråden.
det finns massa, men inte allt, som du sa. Men mixar man det med itunes eller limewire/piratebay (eller vilket program man vill) så har man all musik man vill, jag använder tex spotify för ganska kända band, och vill jag ha kända eller okända låtar "offrar" jag mig och använder limewire;)

Spotify-tråden.
marer sa:
Förstår inte vad ni ser i programmet!
Är låtarna för okända, finns de inte med. Är låtarna för kända finns de inte heller med.
Således finns bara massa randomlåtar kvar att välja bland och då kan man lika gärna dra på RixFM.
Håller med!
Tyckte först att programmet var sjukt schysst, men man insåg rätt snart att det var glest med låtar.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp