Spotify-tråden.

Spotify-tråden.
Pussss sa:
marer sa:
Förstår inte vad ni ser i programmet!
Är låtarna för okända, finns de inte med. Är låtarna för kända finns de inte heller med.
Således finns bara massa randomlåtar kvar att välja bland och då kan man lika gärna dra på RixFM.
Håller med!
Tyckte först att programmet var sjukt schysst, men man insåg rätt snart att det var glest med låtar.
Det är ju bara en beta version som finns ute än så länge. Så man kanske inte ska ha för höga förväntningar

Senast ändrad:
Spotify-tråden.
lever detta än eller har det spårat ur?
för tillfället är det bara 2 låtar i denna vackra playlist vad jag kan se!..?

Senast ändrad:
Spotify-tråden.
När freeride playlisten först kom upp var det ju svin bra musik i den! Sen vare något ljushuvve som raderade allt sen spårade det ur.

Spotify-tråden.
spotify:user:victorlindgren92:playlist:7i7YE8uuvrm9rrcjoCoPhu

spotify:user:victorlindgren92:playlist:1oKokkfgVHce0eXJVabmSf

hiphop och rock, två av mina playlists i spotify. Lets share!

Spotify-tråden.
FilleJ sa:
När freeride playlisten först kom upp var det ju svin bra musik i den! Sen vare något ljushuvve som raderade allt sen spårade det ur.
Grejen är att så fort nån postar nåt annat än Hip hop så rensar nån klyftig p12a allt... Varför ha en gemensam playlist om man bara vill lyssna på sin egen musik?

Spotify-tråden.
Hejsan FREERIDE!

Min kompis FYLLER 18 år idag och han vill så gärna ha spotify invite så SNÄLLA kan någon hjälp mig med dig?

lilleman_adam@hotmail.com

Mvh christian

Spotify-tråden.
henning2 sa:
Hejsan FREERIDE!

Min kompis FYLLER 18 år idag och han vill så gärna ha spotify invite så SNÄLLA kan någon hjälp mig med dig?

Mvh christian
läs lite ovanför vad du skrev, om man ska vara exakt 2 poster;D

Spotify-tråden.
Fuck, jag sitter i österrike och försöker fixa spotify, men österrike är ännu inte med på listan över länder där spotify är tillgängligt. Någon som vet om det går att kringå på nåt sätt? jag e ju ändå svensk förfaan! ^^

Spotify-tråden.
RCroy sa:
Fuck, jag sitter i österrike och försöker fixa spotify, men österrike är ännu inte med på listan över länder där spotify är tillgängligt. Någon som vet om det går att kringå på nåt sätt? jag e ju ändå svensk förfaan! ^^
Är det själva programmet du behöver?

Spotify-tråden.
länka freeride playlisten, hittar den inte ! :S

eller orkar inte söka mera..

Spotify-tråden.
haha, fr playlisten sög ju! :) nån bra med annars var den kass.. trodde den skulle vara grym!
ingen som har nån riktigt skön playlist?

Spotify-tråden.
RCroy sa:
Ladda ner det via ett godkänt lands proxyserver ;)

Spotify-tråden.
i alla fall.... det jag egentligen skulle skriva..

vem faan e det som fuckar med freeride listan och tar bort alla låtar typ..???!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp