Jag modifierade min hjälm inför denna säsong, har en RED skycap blank svart. Tyckte inte den var jätte snygg, då huvudet såg väldigt stort ut. Hade haft den i ca ett år, och den hade tagit lite skit så jag tänkte testa. Jag köpte två sprayfärger en mattsvart och en blank guld. Jag frågade självklart i affären om dom trodde det skulle försämra kvalitén på hjälmen, men dom sa att det inte skulle göra det. (köpte speciella burkar). Jag målade iaf ytterskalet med den matta svarta, blev väldigt snyggt. Gjorde det i 4 omgångar. Sen målade jag ventilerna och lufthålen (har nät i lufthålen) i den guldiga. Körde med hjälmen 2 veckor när jag var i alperna i julas och det var inga problem, tog ett par rejäla smällar med den men kände inte att den hade försämrats ( det kan man ju iofs inte veta förrens, man tar den sista smällen och hjälmen spricker mittitu)
Har inga problem med att sätta klistermärken på den, Iaf dom de är något mindre så man inte behöver "böja" dom så mycket. Fast det problemet hade jag redan innan.
Ska posta bilder på den om någon vill ha så fort jag får tid.