Om du är nere i tid kan du leta boende och välja det som du tycker verkar bäst/billigast osv. Men om du är lite sent så är det bara att ta det som finnsEric_W sa:vi är ett gäng på 5 pers som också ska ner.
Ni som vart där innan, vart ska man försöka hitta boende?
Ligger allt centralt? finns de något ställe där de bor mycket bummare generellt sett?
Jag har för mig ett säsongskort kostar omkring 6000 krbaltzarlundgren sa:Tjena!
Vi är 4 st killar som drar ner i mitten av November för att säsonga till början av Maj.
Är sjukt intresserade av att dela något större boende om ni har något på G eller tar gärna del av någon information som hjälper till att hitta ett.
Någon som vet vad säsongskort kostar?
Hör gärna av er om ni hittar något!![]()
Du kan ha betydligt mer än 20 minuter in till centrum.. har du mindre än 15-20 minuter ska du va glad..Baess sa:Om du är nere i tid kan du leta boende och välja det som du tycker verkar bäst/billigast osv. Men om du är lite sent så är det bara att ta det som finnsEric_W sa:vi är ett gäng på 5 pers som också ska ner.
Ni som vart där innan, vart ska man försöka hitta boende?
Ligger allt centralt? finns de något ställe där de bor mycket bummare generellt sett?
St.anton är en ganska liten by så det är aldrig mer än att du har ca. 20 min promenad in till centrum, fast det beror ju på om man är nykter eller inte heller
Det bor bummare överallt!![]()
jag har för mig att boendet är helt okej,, hade polare som bodde där för 2 säsonger sen.. men det är en bit att gå..Dejvy sa:ok så det ligger långt bort alltså, du har ingen tjing på om boendet är okej?
men jag pallar inte jobba så mycket så jag får boende i jobbet, har ju jobbat här hemma för detta :D . hur mycket måste man jobba i så fall? ok med 30 timmar i veckan men dem drömjobben är väl bara att se i stjärnorna efter.