st.anton 10-11

st.anton 10-11
Hej!

Jag är en överarbetad 20åring ifrån Göteborg som behöver några månaders skidåkning och en eller två öl för att bli rehabiliterad. Åkt skidor sedan jag var 2 månader men nu är det dags att bli bra på riktigt!

Mina kompisar söker sig till varma länder så jag söker helt enkelt nya, för detta funkar ju inte.

Nån som vill dra igång något/har en soffa att erbjuda?Hör gärna av er.

Mvh Samuel

st.anton 10-11
walde sa:
Hallå!

Är en kille på 19 år som bor i Helsingborg och ska ner till St Anton nu till vintern. Söker både folk att åka ner med och dela boende med! Är öppen för alla förslag. Har en del polare som är intresserade men eftersom de tvekar ställer jag in mig på att åka själv!

Har varit i St Anton 1 gång förut men aldrig säsongat där, verkar vara grymt ös ifall :)
Hör av er om ni är i en liknande situation!

waalde_@hotmail.com
sitter i exakt samma sits! kan åka från slutet på december eller början på januari!

st.anton 10-11
Tjena!
Har två biljetter som jag inte behöver då jag flyger ner istället för en pre-seasong resa!
Biljetterna inefattar liggplats till stanton.

Avresa den 28/11 från Köpenhamn.
Två byten i München och Innsbruck.
sedan kör tåget till stanton.
Du är alltså framme den 29 november!
Pris 800:- per biljett, billigare vid snabb affär!

För mer info om tider osv hör av er till mig!

st.anton 10-11
Gillmen sa:
Tjeenare!

Nu är det så att jag och min vän har fått en lägenhet där nere.
Det som återstår är bara att skriva på kontraktet och betala deposition.
Problemet är att vi bara är två, och behöver två stycken till för att ha råd att ha lägenheten.

Depositionen skall vara betalt inom en vecka, så tveka INTE till att höra av er. Stället ligger mitt i centrum med gångavstånd till liften!

Vi båda två är 19 år gamla och skall göra vår första säsong.
Skriv gärna en liten kort beskrivning om er själva med, alltid trevligt!

Mail: MartinGillmen@gmail.com

Hörs!!
Kanske är lite sent ute, men två 19åriga unga män ifrån Falkenberg här. Letar boende i St. Anton för fullt, är det för sent att haka på ert erbjudande, alternativt sugna på att leta upp ett nytt boende att dela med oss?

Gillmen sa:
Hej!

Jag är en överarbetad 20åring ifrån Göteborg som behöver några månaders skidåkning och en eller två öl för att bli rehabiliterad. Åkt skidor sedan jag var 2 månader men nu är det dags att bli bra på riktigt!

Mina kompisar söker sig till varma länder så jag söker helt enkelt nya, för detta funkar ju inte.

Mvh Samuel
Som jag skrev innan, två 19åringar från Falkenberg här, ska ner till Anton i vinter och letar boende för fullt. Ju fler ju mysigare ;) Intresserad av att dela boende?

------------------------------------------------------------

Övriga intresserade som eventuellt vill dela boende är hjärtligt välkomna, the more the merrier :D

st.anton 10-11
AKUUUUUT!!

Vi har boende, vi är fyra pers, boendet är för fem pers!!

WAHHH, vi ska betala en depostion på 15k imorgon.. därefter 8k i jan och 8k i feb / PERS..

om ni är intr. 0733505384 / ericbukowski@hotmail.com

st.anton 10-11
tjaba tjena, jag och polarn tar bilen ner 1 december, någon som behöver skjuts? vi letar också boende så om någon skulle ha 2 platser kvar så tjingpaxar vi dem helt enkelt!!

st.anton 10-11
Hammpus sa:
walde sa:
Hallå!

Är en kille på 19 år som bor i Helsingborg och ska ner till St Anton nu till vintern. Söker både folk att åka ner med och dela boende med! Är öppen för alla förslag. Har en del polare som är intresserade men eftersom de tvekar ställer jag in mig på att åka själv!

Har varit i St Anton 1 gång förut men aldrig säsongat där, verkar vara grymt ös ifall :)
Hör av er om ni är i en liknande situation!

waalde_@hotmail.com
sitter i exakt samma sits! kan åka från slutet på december eller början på januari!
Jag är pååååå.
19 årig tjej från göteborg som vill ner och jobba + åka bräda.

st.anton 10-11
StayTuned sa:
Gillmen sa:
Tjeenare!

Nu är det så att jag och min vän har fått en lägenhet där nere.
Det som återstår är bara att skriva på kontraktet och betala deposition.
Problemet är att vi bara är två, och behöver två stycken till för att ha råd att ha lägenheten.

Depositionen skall vara betalt inom en vecka, så tveka INTE till att höra av er. Stället ligger mitt i centrum med gångavstånd till liften!

Vi båda två är 19 år gamla och skall göra vår första säsong.
Skriv gärna en liten kort beskrivning om er själva med, alltid trevligt!

Mail: MartinGillmen@gmail.com

Hörs!!
Kanske är lite sent ute, men två 19åriga unga män ifrån Falkenberg här. Letar boende i St. Anton för fullt, är det för sent att haka på ert erbjudande, alternativt sugna på att leta upp ett nytt boende att dela med oss?

Gillmen sa:
Hej!

Mvh Samuel
Som jag skrev innan, två 19åringar från Falkenberg här, ska ner till Anton i vinter och letar boende för fullt. Ju fler ju mysigare ;) Intresserad av att dela boende?

------------------------------------------------------------

Övriga intresserade som eventuellt vill dela boende är hjärtligt välkomna, the more the merrier :D
jag är sugen!
19 årig tjej från göteborg!
s.rosvall@hotmail.com , lättare att prata så?

st.anton 10-11
Noen som trenger husly gjennom sesongen? Har ledig plass i leiligheten!
2450 Euro pr pers, ett kupp! :) Leiligheten ligger i Gand, kontakt meg for mer informasjon.

Vi hørs!

st.anton 10-11
Vi är tre killar som letar boende nere i St. Anton och delar gärna boende med fler! PM:a mig om du/ni är intresserade! :)

Senast ändrad:
st.anton 10-11
YO Bums!

Vi är 2 grabbar från SKÅNE, som tänkte bumma November till April och vi söker väl ett boende som alla andra som vi kan dela med någon eller ett bra tips på något skönt ställe där vi kan slagga.

Vi har sparat cash till det och ska väl jobba en del där nere så vi kan dricka bärs och leva för dagen utan att bli pank.

Först o främst så är vi sugna på några vi kan bo med, 2-3 st, beroende på hur stort ni? har hittat. Standard spelar ingen roll sålänge där inte springer råttor i sängen så är vi nöjda.

Lite info om oss?

2 sköna grabbar som är hyfsat bra på att åka, en skid och en snowboardåkare. Partyanimals är väl vi också. Tar dagen som det kommer, fixar det som behövs fixas. Käk och städning delar vi upp, dock ser vi inte att det ska vara kliniskt rent varje dag, om det inte stör någon i boendet.
Så vill ni ta en chans att få en bra säsong med 2 sköna grabbar så ta kontakt!

PEAS!

st.anton 10-11
Fem grabbar ifrån Lund som är sugna på att dela boende, vad ni än hittar så kan ni höra av er. Är vi kräsna? Nej. Jobbiga? Inte mer än nödvändigt. Wollen wir party? Jaaaa!¨

Har hittat boende (var där förra året) och detta är ett riktigt uppköp. Bra pris, internet, diskmaskin, bekvämt avstånd till centrum och lift.

Har två platser lediga, snabba svar uppskattas!

Senast ändrad:
st.anton 10-11
Heej!

Vi är två brudar som är sjukt peppade inför säsongen och tänkte kolla om det är några som har två platser över i en lägenhet där nere?
Vi är 22 och 23 jahre alt och är inte särskilt krångliga alls. Kollektiv har vi bott i innan och är bra på att sköta oss, dock inga pedanter. Börjar ju bli lite tjatigt på den här tråden att understryka att man gillar att festa, men det gör ju vi också.
Om vi har några special skills? Oh ja! Kan några ackord på gitarr, lagar god mat och kan nästan stå på händerna. Ni hör ju hur crazy det låter.
Vi planerar väl att dra ner i mellandagarna så man är på plats på nyår och stanna april ut.
Om det här låter som en great deal så hör av er, den här vintern kommer gå till historien.

Sincerley yours

Maja och Sara

st.anton 10-11
Peraaa sa:
Fem grabbar ifrån Lund som är sugna på att dela boende, vad ni än hittar så kan ni höra av er. Är vi kräsna? Nej. Jobbiga? Inte mer än nödvändigt. Wollen wir party? Jaaaa!¨

Har hittat boende (var där förra året) och detta är ett riktigt uppköp. Bra pris, internet, diskmaskin, bekvämt avstånd till centrum och lift.

Har två platser lediga, snabba svar uppskattas!
Du har PM!

st.anton 10-11
ericjohansson sa:
AKUUUUUT!!

Vi har boende, vi är fyra pers, boendet är för fem pers!!

WAHHH, vi ska betala en depostion på 15k imorgon.. därefter 8k i jan och 8k i feb / PERS..

om ni är intr. 0733505384 / ericbukowski@hotmail.com
Eric, va har ni hittat för lägenhet??

st.anton 10-11
Tjjulluluuuu!

19 år, tjej, snowboard, Arboga!

Vill ner till St Anton men inga polare vill hänga med så skulle gärna hitta några sköna människor att bo och åka ned med.
Blir såklart min första säsong eftersom jag tog studenten i våras, men det är väl inga problem :P

st.anton 10-11
JohannaHerman sa:
Tjjulluluuuu!

Vill ner till St Anton men inga polare vill hänga med så skulle gärna hitta några sköna människor att bo och åka ned med.
Blir såklart min första säsong eftersom jag tog studenten i våras, men det är väl inga problem :P
Schabba!

Jag ensam tjej zwanzig år, hittat en tjej till som också är ensam.. Vi planerar för fullt och tänkte flyga ner 29/11 blir tyo 1100 spänn för flygbiljett och tåg från zurich till st anton! Haka gärna på, the more the merrier.. tänkte boka in oss på ett hotel några dagar så man har någonstans att ta vägen sen se vart det leder!!

Hör av dig om du är sugen!

st.anton 10-11
fidel sa:
JohannaHerman sa:
Tjjulluluuuu!

Schabba!

Jag ensam tjej zwanzig år, hittat en tjej till som också är ensam.. Vi planerar för fullt och tänkte flyga ner 29/11 blir tyo 1100 spänn för flygbiljett och tåg från zurich till st anton! Haka gärna på, the more the merrier.. tänkte boka in oss på ett hotel några dagar så man har någonstans att ta vägen sen se vart det leder!!

Jag är helt klart sugen :D
Låter som ni har en kanon plan! Msn? :P

st.anton 10-11
JohannaHerman sa:
fidel sa:
JohannaHerman sa:
Tjjulluluuuu!

Schabba!

mazzi_girl90@hotmail.com :) Adda!

st.anton 10-11
fidel sa:
JohannaHerman sa:
fidel sa:
Schabba!

mazzi_girl90@hotmail.com :) Adda!
Done!

st.anton 10-11
Tjena!

Är på jakt efter någon som vill dela bensinpengar ner till stanton i slutet av november. Om någon har bil och plats över, hör gärna av er.

Peace, Eric

st.anton 10-11
Sitter och funderar på funky chicken och platzl... Någon som vet va det ska vara där denna säsongen? Hörde förra säsongen att dom ska bygga om det eller nåt, riva det eller bygga nåt annat..?

st.anton 10-11
För er som letar jobb så är ett tips arbetsförmedligen i Österrike: http://jobroom.ams.or.at/jobroom/login_as.jsp
För er utan koll så hittar ni St Anton under Tirol->Landeck->6580 St Anton. Ni som inte kan tyska (som jag) så är det bara att köra google translate så fattar man innehållet.

Finns atm 187 lediga jobb. Gjorde det iofs typ förra året oxå, men ändå lik förbannat så fick man nej på alla ställen man va på.. Nån stans att börja iaf..

Hörde förra säsongen att dom ska bygga om det eller nåt, riva det eller bygga nåt annat..?
Hörde att det skulle bli hotell, dock inte bekräftat från nån, men alla snackade ju om det så måste ju komma från nån stans..

st.anton 10-11
gavve89 sa:
Sitter och funderar på funky chicken och platzl... Någon som vet va det ska vara där denna säsongen? Hörde förra säsongen att dom ska bygga om det eller nåt, riva det eller bygga nåt annat..?
Yupp, det är planerna, riva ner det och bygga hotel! MEN iår är sista säsongen de har öppet, vilket betyder att vi får riva hela stället i slutet av säsongen, enligt de som jobbar där iaf! Så, ja funky och platzl är öppna säsongen 10/11 och avslutas med ett rejäääält jävla avskedsparty!

st.anton 10-11
KristineAsblom sa:
gavve89 sa:
Yupp, det är planerna, riva ner det och bygga hotel! MEN iår är sista säsongen de har öppet, vilket betyder att vi får riva hela stället i slutet av säsongen, enligt de som jobbar där iaf! Så, ja funky och platzl är öppna säsongen 10/11 och avslutas med ett rejäääält jävla avskedsparty!
Herregud hvor gøy hele sesongen kommer til å bli, stooooked på ski og snø nå.
Den siste festen der må jo bli helt sjuuuuk.

Digg at alt er i boks, bare ventetid igjen, 33 dager! :)

st.anton 10-11
sökes 3st liftare till st.anton. Vi drar från sthlm den 27:e november och drar sedan ned till gbg för att plocka upp några lodare.
+ i kanten med körkort.
krav: måste kunna supa!

st.anton 10-11
Jag ska göra säsong i St Anton i vinter och har fått tag på en lägenhet 10 minuter från centrum till fots. Perfekt efter en go utekväll. Jag söker lite sköna människor att dela lägenheten med.

Jag är en 21årig tjej från Göteborg som ska ner till alperna för min första säsong. Jag åker ner för skidåkningen men lär även synas med en öl i handen några kvällar i veckan.

Lägenheten är ca 65 kvm stor och har två sovrum med 4 bäddar i varje, fint kök med diskmaskin, 2 toaletter varav en med dusch. Tv, internet, el, vatten och allt sånt ingår i priset.

Lägenheten skall hyras 1 december – 1 maj och kostar då 2700 euro per person för hela perioden. Om jag inte räknat helt galet blir det 18 euro per person per natt.

Det hade vart kul att bli ett skönt gäng i lägenheten med blandat tjejer och killar. Hör av er till min mail om ni är intresserade. Skriv vem ni är och hur många platser ni är intresserade av. Jag är ny här på freeride, så jag vet inte riktigt hur ofta jag kollar här.

Ha det så bra så ses vi i St Anton i vinter!

sanna.1989@hotmail.se

Snödjup

Tillbaka
Topp