st.anton 10-11

st.anton 10-11
Tjenahejsan!
Vi är tva killar som ankom till St.Anton igar, och letar för fullt efter jobb och boende, om det är nagon som vet nagot eller har tips, sa vore det superschysst!
F.Ö. sa ar det ganska snöfattigt i byn, men ge det nagon vecka till, sa ska det bli bättre! Winter opening nästa helg!

cheers!

st.anton 10-11
Annars?
Jag och två andra polare är nere i St:Anton nu och kikar efter jobb men framförallt puder! Vi bor hos Gitti nu men är på jakt efter ny lägenhet. Någon som har lite koll? Vi behöver två jobb också, så se till att styra det till oss.

Fridens

st.anton 10-11
Tänkte dra ner till st anton nån gång i början på dec och blir nog att dra ner själv och hitta nya polare eftersom mina fick för sig att dom ska till thailand(!?) istället och skaffa sobränna istället för goggle bränna.

Någon annan som tänker dra ner någon gång i december och vill slå sin påse ihop med mig. Eller nån lirare som redan är på plats och har något boende över, även den som inte hittat något och vill leta tilsamamns eller rent av vill supa bort alla hemlösa sorger så är det bara att skrika till. Jobb och sånt tjaffs har jag tänkt att lösa sen eftersom det är jobbig att vara hemlös. Även mjuka golv är av intresse, eller vafan allt är av intresse jag är inte rädd av mig. Är van att sova på durken i en segelbåt under sommarhalvåret.

Senast ändrad:
st.anton 10-11
Tja!

Jag åker ner till St Anton för säsongen 6:e januari, tänkte höra om det kanske är någon annan som råkar åka ner då med flyg/tåg?

/Charlotte

st.anton 10-11
fan va sjuukt snart är ja nere också.. bara en vecka kvar sen tar ja bilen å kör ner, finns plats om någon vlil åka med.. åker nästa lördag ifrån göteborg... e också på jakt efter jobb å boende tveka inte att höra av er om ni sitterpå nått bra :) +46733-390369 //Carl

Senast ändrad:
st.anton 10-11
Vi är 2 st som har ett boende på g men vi behöver en till! Är i st. anton nu men vi kan inte bo kvar där vi bor nu pga andra säsongare. boendet ligger i pettneu vilket är drygt 5 min med buss (som går varje kvart) och vi har en bil om det skulle krisa. Hör av er om ni är intresserade. Inflyttningstiden är inte bestämd men senast början av januari men går att flytta redan nästa vecka om det skulle vara så.

(Vet några lägenheter som man ska vara 4 i, som om några är 2 st så hör av er så kan vi se om de fortfarande är lediga)

Maila mig gärna på gustav.tapper@live.se

st.anton 10-11
Hejhejhej :D

Jag tänkte åka ner i början av januari, någon gång mellan 3 och 12! Har varken jobb, boende eller sällskap, men har förstått att sånt löser sig rätt enkelt när man väl är där? :rolleyes:

Tänkte att det ändå inte skadar att slänga ut en förfrågan efter tips här: arbete, husrum och reskompis efterlyses! :cool:

Ses där nere? :D

st.anton 10-11
Ska på nått sätt ta mig ner någon gång innan nyår och om det är någon som rullar ned med bil med en plats över så säg till!
19 år och glad :)

st.anton 10-11
kom hit nu och utan boende... hmmm hur lösa detta fins de nogon vänlig själ som har rum för 3 st för en natt? pü golvet lr nogot 0046733-390369

//Carl

st.anton 10-11
Heej!

Vi är 2 sköna grabbar som tänkte dra ner till St Anton den 25 februari och vara där tills pengarna tar slut ca 30-50 dagar beroende på hur mkt pengar vi får ihop och om vi kan ta lite strö jobb där nere! Undrar om det är någon som har tips på boende eller om det kanske till och med är så att ni har 2 platser över från och med den 25 februari! HJÄLP OSS!

st.anton 10-11
Någon som har plats eller vet någonstans där de finns plats i en säng eller liknande för mig?
Hade tänkt dra mig ner efter nyår men vet ej om jag vågar hitta boende på plats.. Och ja, mitt syfte med att åka ner är väl som alla andras. Förhoppningsvis ha min bästa vinter någonsin!!

st.anton 10-11
Är det någon som vill tjäna extra pengar vecka 9. Vi skulle behöva hjälp av någon som kan passa och åka lite skidor med Johanna, 5 år.

/Tomas

Senast ändrad:
st.anton 10-11
Tjena!

Söker ersättare till jobb på Ulmar hytte på lördag den 11:e mellan 11 och ca. 2. Kan tyvärr inte jobba då. De söker mer folk för att arbeta där under säsongen. Så den som vill jobba på lördag kommer nog få erbjudande om att jobba mer.

hör av er om det är intressant: gustav.tapper@live.se

PS. Man får mat oxå!

Senast ändrad:
st.anton 10-11
Tjena!
Nu är det såhär att jag inte kommit iväg än (uppenbarligen) men jag har alla planer på att ta vintern i S:t Anton, men jag har inte tänkt åka ner förrän första veckan i januari.
inte hittat något boende än så om det är någon som har en plats över för en glad 19årig skidälskare hojjta gärna till.
tips på boende tas emot tacksamt och om NÅGON ANNAN är i samma situation tveka inte att skriva.

c_a_l_l_e_c@hotmail.com

st.anton 10-11
Sitter just nu bostadslös och uttråkad i Göteborg och funderar på varför idén om en säsong i St Anton inte uppenbarat sig i mitt enkla sinne tidigare. Eftersom jag är fast på mitt jobb till i mitten av januari kan jag inte ta mig ner tidigare, vilket ju egentligen känns lite sent, men bättre sent än aldrig har jag hört. Jag är 20, har säsongat i Sälen tidigare och jobbat på restaurant/café i några år, väljer öl framför vatten och skidor framför bräda. Är kreativ, spontan och pratar med olika dialekter på fyllan. Så till poängen med min fina presentation: alla tips om boende, jobb, häng, fest och rejv tas gladeligen emot på: cecilina_me@hotmail.com

PZ!

st.anton 10-11
Tja!
Vi e två taggade tjejer som kommer ner till st. anton den 28/12, så ganska snart med andra ord :)
Har dock inte fixat något boende än... Inte någon som vill spara/tjäna lite pengar genom att få två inneboende fram till den 1:e januari eller längre om ni skulle vilja?? Eller kanske någon som har något annat tips om hur vi kan skaffa ett boende? Hur funkar det att komma ner och leta boende på plats? E tacksam för alla svar och idéer!!!

Lev och njut!
karinb5@hotmail.com

st.anton 10-11
Internet igång nere i anton nu. Åkt skidor i två dagar nu och det var fantastiskt puder idag när man kunde se något också :D

Jag och tjejen ska väl ta tag i lite jobbsökande imorgon. Men vi kanske bara chillar och glider runt lite annars :) Vill ju inte jobba för mycket!

Korvstroganoff nu och kanske lite utgång på det. En sak är säker. Kommer att bli en skruvad säsong! :D

st.anton 10-11
någon som har lite golv för mig att sova på 27e december till 3e jan? jag lagar mat, hjälper till med hyran, 20 år och grabb! skicka mig ett mail: krettan@gmail.com om ni känner er träffade!

st.anton 10-11
Tja!
Då har man boende fixat för första veckan/veckorna på Genewein. Nån mer som ska bo där 9e jan och framåt? Undrar också om nån mer än jag flyger med sas från arlanda till zurich den dagen. I så fall lär vi ses :)

st.anton 10-11
God jul då!!! någon som ska med och åka lite imorn? kommer väl vara vid rendl vid 1030-1100..
carl
0043 6812 05 34 108
andreas
0043 6818 37 01 495

st.anton 10-11
Nån som har/vet en sängplats från 7 januari till slutet av januari?
Är en skön kille som gjort 3 säsonger i Anton
Släng iväg ett mail om ni kan hjälpa till!
ww_rusty@hotmail.com

Senast ändrad:
st.anton 10-11
jontew91 sa:
Tja!
Då har man boende fixat för första veckan/veckorna på Genewein. Nån mer som ska bo där 9e jan och framåt? Undrar också om nån mer än jag flyger med sas från arlanda till zurich den dagen. I så fall lär vi ses :)
Tjena!

Drar också tillbaka till St Anton 9e jan. Har boende första veckan men får sen fixa nåt annat. Om någon har sängplats över eller vill leta tillsamman, hör gärna av er!
rimmugygur@gmail.com

st.anton 10-11
rimmugygur sa:
jontew91 sa:
Tja!
Tjena!

Drar också tillbaka till St Anton 9e jan. Har boende första veckan men får sen fixa nåt annat. Om någon har sängplats över eller vill leta tillsamman, hör gärna av er!
rimmugygur@gmail.com
Tjena!
Är också sugen på St Anton från och med typ 15/16 januari och framåt. Om ni hittar boende och har extra sängplatser över så maila gärna på mskarback@gmail.com!

st.anton 10-11
Skarback sa:
rimmugygur sa:
jontew91 sa:
Tja!
Tjena!

rimmugygur@gmail.com
Tjena!
Är också sugen på St Anton från och med typ 15/16 januari och framåt. Om ni hittar boende och har extra sängplatser över så maila gärna på mskarback@gmail.com!
Najs, det låter som en bra plan. Skönt att höra att det är fler som är lite sena. Just nu vill jag hålla alla dörrar öppna för boende, men vi kan ju höras av om nån hittar nåt man kan dela. Min mail är jonathan_vaxholm@hotmail.com

st.anton 10-11
Marux

mycket bilder är alltid bra men jävlar vad du överanvänder fisheye,

har du inga andra gluggar? bloggen skulle må bra av lite raka kanter och mindre tunnelseende ibland

my 2 cents, annars bra jobb och bilder.

Tillbaka
Topp