St Anton 11/12 - Dela lägenhet/stuga?

Kalaskungen

Ny medlem
Tjena,

Är relativt säker på att jag har lyckats posta detta på fel plats nu men då kan väl någon trevlig moderator flytta tråden? :)

Till poängen, vi är två sköna grabbar från Helsingborg, 20 bast, som tänkte bege oss ner mot St Anton i mitten av november månad. För att göra det lite billigare för oss var vi inne på att söka 2-3 andra (oavsett kön, gärna runt 18-24 års åldern) som ev. kunde tänka sig att dela något boende med oss!

Så om det finns någon/några som inte redan är bokade, kontakta mig här på hemsidan via pm eller gästbok så kan vi kanske diskutera vidare alternativ (:

Vi hörs!

Senast ändrad:
Hej, jag är inne på samma spår. Däremot så hade jag väl tänkt fixa kortare boende där i en/två veckor när man kommer ner och sen söka jobb och se ifall man kan få boende den vägen. Verkar inte som att jag får med mig någon ner nu för tillfället men det kan ändra sig.

Jag är en grabb, 20 år. Inte jätteerfaren skidåkare men har x antal vintrar i svenska fjällen bakom mig.

Hade ni tänkt jobba? Hur tänkte ni ta er ner osv? Tycker i vilket fall det kan vara skönt att inte komma ner själv utan få lite support när man söker jobb.

Tjo! Är grymt sugen på att tillbringa vintersäsongen i st anton! Har inte heller boende så jag ställer gärna upp som roomie! Är man ett par stycken lönar det ju sig att fixa en lägenhet. Kanske vet en till tjej som också vill :) Fyller 20 i november och älskar livet, skidåkning och fest! Hör av er! :)

Hey!

Jag åker ner till St.anton själv och letar efter några sköna snubbar att bo med! Hör gärna av er till mig om ni behöver någon att fylla tomrummet med om det fortfarande finns en plats kvar?

mvh Majk

SofieBroder sa:
Tjo! Är grymt sugen på att tillbringa vintersäsongen i st anton! Har inte heller boende så jag ställer gärna upp som roomie! Är man ett par stycken lönar det ju sig att fixa en lägenhet. Kanske vet en till tjej som också vill :) Fyller 20 i november och älskar livet, skidåkning och fest! Hör av er! :)
Hej! Jag är sjukt sugen på att dra till St Anton. Letar boende för fulla muggar! Jag är en 19-årig tjej som åkt skidor varje år sedan jag var fyra. Är positivt, sportig och gillar absolut lite fest också :) Jag har en anställning hemma tom 31/12 så jag tänker åka ner i början av januari. Har ni platser kvar i lyan?
Kram

Tjaa vi är 2 killar från Göteborg som planerar att dra söder över i slutet på november.
Vi söker både boende och jobb men har tyvärr inte hittat något.
Vi är absolut intresserade av att dela boende med er och vi är båda två socialt begåvade och kommer förmodligen inte ha några problem med att anpassa oss.
Vid intresse hör av er.
adam_fredborg@hotmail.com

Haj! Vi e två 20 åriga killar från Lund som tänker dra ner till st anton i mitten på november. Vi söker främst någon/några att dela boende och jobb hade vi tänkt fixa på plats.
Vi är positiva, ordentliga killar som gillar att ha kul och kommer inte ha några problem att dela boende med vem som helst.
Hör gärna av er via pm eller till jesper_sjostedt@hotmail.com

Har en sängplats över i ett rum för fyra, 20 euro/natten per skalle. Om någon är intresserad så skicka ett mail till emiilbergsjo@hotmail.com så får du veta mer. Skriv gärna lite om dig själv också och en bild skadar inte.

/ Emil

Tillbaka
Topp