Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
om du ens skulle orkat att läsa igenom inläggen jag har lakt upp i tråden så vet du detFrippen sa:att åka ner i mitten av november borde väl räcka för att få jobb?
Vad är det för slags jobb?richie_sthlm sa:För den som är intresserad så har jag lite kontakter gällande jobb i st.anton.
Jag tipsar hårt om att boka rum på "Sepp Gruber" som ligger mitt i stanton för en bra peng, i en eller 2 veckor, och leta jobb och boende när du kommer ner. För det löser sig alltid. och från egen synvinkel hade jag aldrig betalat handpenning på ett boende jag inte har sett med mina egna ögon!Helen sa:Jag tog studenten för en månad sen och planerar att åka ner till St Anton i december, skulle vara grymt att bo tillsammans med någon/några! Har bara hittat dyrare vandrarhem och liknande, inga lägenheter eller så. Någon som har koll var man ska leta?
Gilla starkt Lovstraands kommentar!lovstraand sa:ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååk allihopa! bästa jag någonsin gjort!
Tror du det blir problem med att hitta jobb om man drar ner i slutet av november? Har lite problem med att dra tidigare pga studier. Kan man kanske hitta ett jobb på förhand på internet någonstans? Vill verkligen säsonga men måste studera tills den 21 november, hoppas dock att det löser sig och är okej.marux sa:Åker ni ner mellan 1-10 november har ni goda chanser att få jobb direkt. Tyska-kunskaper är ett stort plus men snacka mycket med de rutinerade säsongarna så kanske de kan ge er tips, och kolla mailbox varje dag (internetcafeet i byn), där kan jobb komma upp på tavlan och ryka på bara några minuter.
Angående boende så kan man alltid börja att bo med andra säsongers och sen flytta när man fått jobb, blir ofta så.
Fan tror denna säsongen kommer bli epic![]()
Riktigt vass, vart skall du i vinter Johan?Jsterling sa:Gilla starkt Lovstraands kommentar!lovstraand sa:ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååk allihopa! bästa jag någonsin gjort!![]()
Jag vet inte riktigt! kan mycket möjligt jobb för hela slanten men ser ut som en Japan resa i år! Måste ha mer puder! fast Anton går det åka många gånger till! Du då? Hur blir det för din del?borglund sa:Riktigt vass, vart skall du i vinter Johan?Jsterling sa:Gilla starkt Lovstraands kommentar!lovstraand sa:ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååk allihopa! bästa jag någonsin gjort!![]()
Skriv i PM? Jag känner inte för att få några jävla mail för att några ströpratar. No offence.Jsterling sa:Jag vet inte riktigt! kan mycket möjligt jobb för hela slanten men ser ut som en Japan resa i år! Måste ha mer puder! fast Anton går det åka många gånger till! Du då? Hur blir det för din del?borglund sa:Riktigt vass, vart skall du i vinter Johan?Jsterling sa:Gilla starkt Lovstraands kommentar!![]()
Slappna av kompis.Perkal sa:Skriv i PM? Jag känner inte för att få några jävla mail för att några ströpratar. No offence.Jsterling sa:Jag vet inte riktigt! kan mycket möjligt jobb för hela slanten men ser ut som en Japan resa i år! Måste ha mer puder! fast Anton går det åka många gånger till! Du då? Hur blir det för din del?borglund sa:Riktigt vass, vart skall du i vinter Johan?
Idioti.borglund sa:Slappna av kompis.Perkal sa:Skriv i PM? Jag känner inte för att få några jävla mail för att några ströpratar. No offence.Jsterling sa:Jag vet inte riktigt! kan mycket möjligt jobb för hela slanten men ser ut som en Japan resa i år! Måste ha mer puder! fast Anton går det åka många gånger till! Du då? Hur blir det för din del?
Vilka tider jobbar man på dagarna/kvällarna, hur ser en normal vecka ut när man kombinerar jobbet med åkningen? Hur mycket åker du, vilka tider jobbar du osv? Vad tjänar du när du arbetade 6 kvällar/veckan? Antal timmar?Freddofrog sa:Kan bara säga att efter 16 säsonger i St Anton så vet jag att man tjänar bra pengar där, alltid kommit hem med en fin slant. Dock får man räkna med att arbeta 6 kvällar/ v