Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mitt kära taffelwein kostar 0,89€ i St.antonCarl-Jan sa:Euro spar-vinet kostar 1,6 € för två liter, inte i St. Anton men samma land.
för värt!richie_sthlm sa:mitt kära taffelwein kostar 0,89€ i St.antonCarl-Jan sa:Euro spar-vinet kostar 1,6 € för två liter, inte i St. Anton men samma land.
Åkningen är bra! Offpist framförallt! Dock att vara först i liften efter nattens dump är episkt! blir upp åkt snabbt om man inte väljer att hajka som du kan göra i princip överallt.. Pisten är okej men är kräsen!Anekdot sa:Jag och en kompis kommer åka ner, tänkte först dra till Bad Gastein, men efter att ha läst på lite så förstår jag att det kanske inte var det bästa valet; kan någon ge mig lite anledningar till varför man borde välja St Anton? Aldrig varit där i egen person så hur är åkningen, festandet och det sociala livet som bummare i St Anton?
Tack på förhud,
MVH
Erik
marux, jag tror fasiken det blir en till säsong i vårt kära paradis! unt du?marux sa:Bra känsla!
Lovstraand ska du ner igen?
1l på tetra. Finns även glasflaska på 2l men den kostar några cent extra.Carl-Jan sa:Är det två liter eller?richie_sthlm sa:mitt kära taffelwein kostar 0,89€ i St.antonCarl-Jan sa:Euro spar-vinet kostar 1,6 € för två liter, inte i St. Anton men samma land.
Ja finns det något finare än gamla tafflan, och om ni gillar öl så fixa ottakringers, 24st 33or för 10€. Underbart. Saknar St Anton, kanske blir att dra dit en säsong till vem vet!richie_sthlm sa:1l på tetra. Finns även glasflaska på 2l men den kostar några cent extra.Carl-Jan sa:Är det två liter eller?richie_sthlm sa:mitt kära taffelwein kostar 0,89€ i St.anton
Bräu am berg goddamnit!AnteeL sa:Ja finns det något finare än gamla tafflan, och om ni gillar öl så fixa ottakringers, 24st 33or för 10€. Underbart. Saknar St Anton, kanske blir att dra dit en säsong till vem vet!richie_sthlm sa:1l på tetra. Finns även glasflaska på 2l men den kostar några cent extra.Carl-Jan sa:Är det två liter eller?
För det första så är det rätt så lugnt i november, inge turister = inge jobb.Frippen sa:Skulle behöva lite råd från någon som har säsongat tidigare.. jag kommer ha ett kapital på 15-20.000 i mitten av november, är det helt galet att bege sig till st anton i 2,5 månad och tro att man klarar allt vad gäller säsong: boende, liftkort, mat, fest, resa ner.. vi har också tänkt jobba såklart!
Say what? Jag som efter många timmars forskande i olika trådar bestämde mig för att åka i mitten av november då det verkade vettigast för att skaffa boende och jobb.richie_sthlm sa:Jobben börjar dyka upp i mitten/slutet av december.