St Anton 15/16

St Anton 15/16
Är det någon som tar bil ner? Hade vart tvärschysst att få slänga in en ryggsäck eller så i en bil. Jag flyger ner 28 november.

St Anton 15/16
Hallå alla sköna!
Vi är några stycken som har ett boende på G i St Anton och behöver en sista person som får äran att flytta in. Skicka gärna PM med lite info om dig själv så kan vi snacka mer om det.
Peace!

St Anton 15/16
Hej!

Är precis som alla andra på jakt efter ett säsongsboende med gött folk. Är självklart ute efter puderåkningen och festen. Har åkt skidor hela mitt liv och gjorde en säsong i Bad Gastein 2013/2014.

Är ute efter några/någon att dela boende med som har utrustning och förmåga att åka riktigt schysst puder under säsongen. Vill vara med folk som man kan lita på i backen och som vet att de klarar av att åka bort vilken bakfylla som helst :)

Är det någon som känner igen sig o vill samma som jag, eller helt enkelt har platser över i ett boende, skicka gärna ett pm, mail eller fb meddelande :D

/Johannes Ingvarsson

St Anton 15/16
Hej!

Vi är två fantastiska, utåtriktade tjejer som älskar att träffa nya människor och vill göra en säsong i st anton i vinter. Vi har dock inget boende och vi tar all hjälp vi kan få. Vet du något eller bara har ett allmänt tips kontakta gärna mig på Facebook, https://www.facebook.com/emelie.ring.3 hade varit guld värt :)

St Anton 15/16
Hallå! Planerar att åka ner till St Anton i december för en säsong och jag och min kompis letar nu boende. Vill gärna bo med andra säsongare så om ni precis som oss är ute efter en skön kombo av åkning och fest samt har två platser över eller är sugna på att leta boende ihop, hör sjukt gärna av er! Finns även på facebook https://www.facebook.com/fredrika.hallen kraaaam

St Anton 15/16
Hej! Vi är 2 killar och en tjej (21-22 år gamla) som ska åka ner till St Anton i december. Vi åker i första hand ner för att åka bra skidåkning. Vi har lite dålig koll på hur allt fungerar och har lite frågor.

Boende:
- Vart är det bra att bo? hellre närmare liften än klubben.
- Vad kostar boende på ett ungefär?

Jobb:
- Vart söker man jobb där nere?
- Vilka tar emot säsongare som inte kan ett ord tyska?

- Vad ligger budgeten på för en säsong om man försöker komma undan så billigt som möjligt?

Tack för svar! Kan knappt tro att man ska få åka skidor i 4 mån!

Svara här eller dra iväg ett PM

St Anton 15/16
Hallå igen gott folk!

Jag och en kille jag snackat en hel del med är grymt sugna på att åka ner över säsongen, vi har hittat några alternativ till boenden men inget som vi känner är helt hundra ännu. Just nu lutar det åt en lägenhet för fyra personer som ligger i början av St Jakob.

Är du/ni två personer som är sugna på att joina eller kanske har ett bättre alternativ och har två sängplatser att fylla, hör av er! Antingen här eller på Facebook.

Vi båda åker skidor och prioriterar skidåkningen före att ligga hemma bakis, men fest är ju aldrig fel heller ;)

https://www.facebook.com/johankungsjoquist

St Anton 15/16
Tjena!

Glad skåning som tänkte göra min första säsong nere i St. Anton nu. Tänker mig att jag jobbar där nere och stannar hela säsongen. Letar just nu boende så är det någon som har en plats över nånstans så hojta till!

Prioriterar skidåkning, men man tackar ju inte nej till lite fest i gött umgänge :)

https://www.facebook.com/filip.schonhult

St Anton 15/16
Hej!

Två 20 åriga tjejer från Lund som har planer på att dra ner första december och göra vår första säsong och allt vad det innebär, letar efter boende så om någon letar efter roomies är vi sjukt intresserade! PMa :)

St Anton 15/16
Tjena! Jag tänker åka ner i mitten av november och ha ett vandrarhem bokat 2veckor framöver, så jag har tid att söka jobb och annat boende där nere. Jag vill säsonga också förstås. Där finns i stort sett bara dubbelrum för ca20£/natt så om någon vill dela ett dubbelrum ett tag medans vi båda letar annat.
Jag är en trevlig prick på 24 år och har enkelt att träffa nya människor. Har lätt att umgås med alla sorters människor, killar och tjejer. Är det av något intresse så höra gärna av er!
/Daniel, Helsingborg

St Anton 15/16
Hejjjj
Har nu bestämt mig för att åka ner till st Anton och göra min första säsong. Som alla andra så söker jag nu några roliga roomies att dela boende med, PMa gärna om någon har plats över, är sugna på att leta efter något ihop eller bilda ett gäng. Är sjukt trevlig jag lovar :D

www.facebook.com/sonjamaria.bjarkadottir

Senast ändrad:
St Anton 15/16
Sonjamariab sa:
Hejjjj
Har nu bestämt mig för att åka ner till st Anton och göra min första säsong. Som alla andra så söker jag nu några roliga roomies att dela boende med, PMa gärna om någon har plats över, är sugna på att leta efter något ihop eller bilda ett gäng. Är sjukt trevlig jag lovar :D

www.facebook.com/sonjamaria.bjarkadottir
Tja! jag och min kompis tänkte också leta boende i stanton. planerar att åka ned lagom till nyår. och vi är jävligt trevliga och roliga (lovar).

St Anton 15/16
Hallå allihopa! Jag har en plats ledig i lägenheten i St Anton. Skicka ett meddelande eller lägg till mig på fb (Eric Strutzenblad) om ni skulle vara intresserade!

St Anton 15/16
Kommer ner till st Anton precis efter jul och undrar hur det ser ut på jobb-fronten? Är det knepigt att hitta eller går det om man verkligen vill?

Tillbaka
Topp