Halling
Ny medlem
St.Anton 4 mars
Tjena tänkte ta en flygresa ner den 4 mars under min lediga vecka ifrån jobbet 
Tyvärr så hade ingen kompis möjlighet att följa med då så undrar om det finns några roliga skid/snowboard-åkare som är där / ska dit under samma tid, skulle vara kul att hitta några att hajka lite med då det inte är så dundersmart att göra det själv direkt!
ps. Åker själv snowboard.
// Gustav Halling
Tyvärr så hade ingen kompis möjlighet att följa med då så undrar om det finns några roliga skid/snowboard-åkare som är där / ska dit under samma tid, skulle vara kul att hitta några att hajka lite med då det inte är så dundersmart att göra det själv direkt!
ps. Åker själv snowboard.
// Gustav Halling