St anton - äventyr !

P3lle

Ny medlem
St anton - äventyr !
tjaaa, jag är en kille på 20 bast, är Bartender, och sjukt sugen på St ;anton i år.

Vist är det de vanligaste stället för skandinaver??

Någon mer som vill med? :P

Jag vill ner dit å leva livet, Åka bräda å jobba som bartender :D

Adda mig på msn om du e sugen.. !

CiiiaO

St anton - äventyr !
Det är ju i alla fall i Österrike i stort där de flesta skandinaverna är...men det låter ju riktigt tråkigt, att åka utomlands för att träffa så många svenskar som möjligt. Men om det är det du vill är nog St. Anton perfekt. En polare till mig jobbade på Crazy Kangaroo, afterski-stället. Normalt sett anställer dom inte folk under 23 år tror jag det är, men trots att han var 19 så fick han jobb eftersom han var så grym. Du kan ju alltid försöka. Hippaste stället i St. Anton. Grymt drag.

Good luck...

St anton - äventyr !
Kan ju tillägga att enligt vissa rykten så är CK jävligt kassa att jobba hos. Men det är kanske bara ett rykte. Nån som kan dementera eller bekräfta?

St anton - äventyr !
Skitsnack att de inte anställer folk under 23, vet ett antal som jobbat där som är under 23. Och din polare fick jobbet för att han var så grym? Du vet vilken mat de har där va? Hamburgare och pizza, i stort sett. Vilken toppen kock man måste vara för att kunna slänga ihop det, no offense mot din polare. CK är ett sjukt ställe, verkligen inte hippt på nåt sätt. Inredningen är från 80 talat och de skiter i att förnya den. Konceptet funkar som det är, sportlovsveckorna är det sjukaste man kan vara med om. ALLA står på borden och dansar och svinar utan dess like. Funky Chicken är att föredra...

St anton - äventyr !
det var ironi i mitt inlägg... jobba inte där. Dave har rätt om CK och funky, fast där får man inte jobb så lätt. alla kommer tillbaka å dem e ett tight gäng. sjukt sköna dock!

St anton - äventyr !
Gött att han den där dave visste så mycket...undra om han har en aning om hur anställningsintervjuerna går till...tror inte det. han har nog inte riktig koll. sen att stället är sjukt, kan jag ju bara instämma i. det handlar inte om att slänga ihop en pizza, dom anställer folk som är av en viss sort. så är det.

St anton - äventyr !
Visst intervjuerna är säkert supersvåra, men i slutändan slänger de ändå bara ihop hamburgare och pizza. Det kan jag också göra, utan att ha gått kockutbildning. Det jag menar är att de anställer knappast folk för deras meriter eller kunskaper innom kockyrket.. No offense mot din polare, öff körrs

Alla ställen anställer väl "folk som är av en viss sort"? Man vill ju gärna sätta en prägel på stället man har. Om det sen är snygga blondiner med stora bröst, proffsiga flairare eller sköna lirare (läs amatör alkoholister), det är upp till varje ställe. Och tro mig har jag ganska bra koll, eller du kanske tror att jag sitter här och gissar bara?

St anton - äventyr !
nänä...du har säkert koll. det är pizza och hamburgare och schnitzel. försökte skriva så att han fattade vad det handlade om. blondiner, flairare och övriga stekare är inte direkt mitt typ av umgänge, verkar inte vara ditt heller. dock gav ju den här killen intyget av det kanske är hans typ. då får han ju liksom det han vill av mig i svaret. whatever...orkar inte tjafsa om det där. skit sam.

St anton - äventyr !
haha ni är ganska roliga. Jag ska jobba på krazy i vinter.. jag är brunett, endast 18 år och har inga silikonbröst haha-...vad säger ni nu då .va ..va ???
hmm jag är nog ingen stekare heller .. ... sjukt roliga killar, helt vilsna=)

St anton - äventyr !
Jag sæger bara att jag ær bæst. Fan skall tyværr inte tillbaks till Funky dock. Men det ær som Dave Spurce sæger, vad nu han kan veta om att jobba både hær och dær. Det verkar dock som att den viktigaste egenskapen man kan ha på Ck ær dock att man håller kæften och gør som Gunnar sæger i allt och allt. Har stor trivits på Funky då jag har haft de bæsta chefer en kan tænka sig.
Jag ær fan inte kock. har likførbannat jobbat som det en hel del. Behøver inte vara "så jævla grymm" Gæller bara att man inte ær dum i huvudet.

Før øvrigt så kommer nog denna vintern att bli den sæmsta som någonsin skådats!!!!!!!!

Laiiahaiaaa

St anton - äventyr !
när ska du ner? jag tänkte dra ner efter nyår och behöver några att leta lägenhet med. adda min msn om du är intresserad erio_84@hotmail.com

St anton - äventyr !
har knegat ett par år för gunnar... han är dum i huvudet om man pallar bry sig om han, eller rättare sagt han är som dom flesta österikiska chefer. Pröjsen är dock hyfsad och stället ligger i backen vilket är ett pluss i det puder kåta super stressade st anton

St anton - äventyr !
jag funderar också på att aka till st anton denna vinter, behover bade jpbb och boende, nagon som har ett tips pa vart man kan borja leta??

Tillbaka
Topp