St Anton - boende 11/12

fia189

Ny medlem
St Anton - boende 11/12
Tja tja!

Vi är två tjugoåriga tjejer som ska ner och säsonga i St Anton, från och med november har vi tänkt.
Dock har vi ingenstans att bo än, vilket försvårar det hela en aning, he he.
Därför känner vi oss just nu lite frustrerade men ändå jäkligt taggade.

Frågan lyder Är det någon som har en aning om hur vi kan lösa vårat boendeproblem?
Typ två lediga sängar i nån lägenhet?

Hör gärna av er om ni har några tips eller två sängar till övers!

Senast ändrad:
St Anton - boende 11/12
Hej jag har 2 lediga platser i en fin 6manna lägenhet för att dra ner på kostnaderna lite. Vi är 4 killar från halmstad, 19, 19, 20 och 21 år gamla. Släng iväg ett pm med lite info om er så kan jag ge ytterliggare info!

Mvh Calle

St Anton - boende 11/12
Hej!

Vi är tre grabbar som planerar att vara i St. Anton mellan 1/1-8/1. Det visar sig vara väldigt svårt att hitta boende och vi tänkte kolla om det är någon som antingen har tips på var man kan skaffa detta för ett bra pris och/eller om man har något att erbjuda? Kanske har ni en säng eller soffa till övers?

Ha de fint!

/ Simon, Martin och Alex

Edit: Haha, men självklart betalar vi för oss :)

Senast ändrad:
St Anton - boende 11/12
Tja!

Amanda heter jag och är en 22-årig tjej som säsongade i St Anton förra säsongen.
Nu har jag planerat att åka ner igen och har fixat värsta lyan som jag gärna vill dela med mig av.
Förra året betalade vi på tok för mycket så jag har försökt få tag på en lägenhet som är ett par tusenlappar billigare i månaden och lyckades få mina gamla bummarpolares lägenhet i St Jacob.
Det är en liten bit ifrån men det går gratis skidbussar varje kvart och tar bara 10 min. Man kan även gå hem från krogen på natten och framför allt tänkt på hur mycket billigare den är och hur fit man kommer att bli ;)

Lägenheten är hur fräsch som helst! Helt nyrenoverad med diskmaskin, tvättmaskin, fullt utrustad kök, 4 supersköna King size dubbelsängar ja You name it.
Hyran ligger på ca 4800:- / månad och det bästa är att man kan betala månadsvis! Vilket inte är helt vanligt där nere.
Hyresvärdarna är supertrevliga och tillåter dessutom lite besök då och då.

Jag söker nu 4-5 sköna människor som vill dela denna underbara lägenhet med mig?
Jag kommer att åka iväg till Australien den 4e Okt så hör av er så snart ni kan. Därefter kommer ni få kontakt med min lillsyrra. Hon är också okej :)

Maila en kort presentation och bild eller ring NÄRSOMHELST!

Amanda 0763- 28 28 86

Emma 0730- 740 375 ( efter den 4e Okt )

St Anton - boende 11/12
Hej!

Nu är det dags. Jag har hört alldeles för mycket bra om säsongande för att inte prova på själv! Har åkt skidor varje år sedan jag var fyra men har aldrig varit i St Anton. Nu vill jag dit, bo, jobba och ÅKA!
Jag är en positiv, idrottande, välorganiserad och skidälskande 19 åring. Jag har en tjänst här hemma december ut och vill åka så snart året är över. Har tänkt mig att åka till St Anton i början av januari och stanna minst till april slutar.
Är ni ett gäng som behöver en till skibum i lägenheten? Eller har du bara ett hett tips på hur man lättast hittar lägenhet? HÖR AV DIG!

Ha det kanonbra så hoppas jag vi hörs!

Kram
Sara

Tillbaka
Topp