Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi e två 20-åriga grabbar som söker boende i st anton from januari t.om mars-april nånstans, nån som vet hur mkt det skulle kosta ungefär per månad, och hur fixar man det? är det enklaste att ringa ned eller vad tror ni?
Hey...
Jeg er også 20 år og søger det samme som jer. Jeg har skrevet til turistbureauet i St. Anton - de sendte en lille liste med nogle ledige appartments (alle til 2-8 personer).
Så det er ikke så nemt at finde noget når man skal afsted alene. Men måske kunne vi finde ud af noget sammen alle 3? Hvis I altså ikke nødvendigvis vil bo alene. Det vil jo nok blive billigere at være 3.
Jeg har nu skrevet til en del hoteller i St. A. Mange svarer ikke igen. Andre skriver alt er optaget. Måske skal man ringe..?
Men skriv til mig på: feodor@mail.dk
Så kan vi finde ud af noget...
Har själv ringt ner till St Anton till de olika husägarna.
Fick lista från St Antons turistinfo.
Tyvärr är priserna JÄVLIGT höga.
Dom vill tex för en 4 rums lägenhet ha 10,500 EUR för en säsgon.
Dvs 1 DEC - 1APRIL. Problemet är att dom även vill ha in halva säsgons hyran innan man kommer ner.
Ringde till alla och priserna var liknade om man slår ut det på antal personer. Lite billigare om man bor i en 8 personers läg.
Jag rekomenderar att du ringer ner och söker jobb eller mailar.
De flesta jobb erbjuder boende i lönen och då är det betydligt bättre.
Jag och två polare skall ner en vecka till St:Anton nu i September och höra oss för. Förhoppningsvis fixa vårat boende och jobb redan nu. Sen skall vi åka runt å glassa också.
Att åka ner i januari o söka boende i Anton är inte lätt! Antingen får du fixa det hemifrån redan nu, eller så får du dra ner där i början av december för att få en chans!