St Anton - Boende?

ortmeister

Ny medlem
St Anton - Boende?
Jag och några polare tänkte dra ner till St Anton tre veckor under sportloven och undrar därför om någon har bra tips på boende som inte är för dyra men samtidigt inte ligger särskilt långt ifrån liften/byn?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp