St Anton eller Bad Gastein 06/07

Kaaliinka

Ny medlem
Hej hopp! Har planer på att sticka ner till Österrike för att avnjuta en säsong. Som det ser ut förtillfället åker jag ensam. Skulle vara kul att få lite kontakt med andra som ska ner. Även tips om boende och jobb uppskattas :)

Karin

Senast ändrad:
jag ska till bg, och det bästa tips vad det gäller jobb så e det att söka på plats, då kan du prensentera dig osv. uppskattas nog mer och så kan du ju jobba med detsamma liksom.....hör av dig om det e nått!

heeej !
Är grymt sugen på att åka ner o göra en säsong . Jag o en kompis har snackat om det men vart det blire är ännu oklart .... Är tacksam för tips om boende och jobb . Om man ska åka ner på vinst eller förlust eller om am ska söka jobb innan man åker .
Hör av er !
snakkes !

Hejsan!

jag o en kompis har hittat lgh i bad gastein för typ 5 pers, 1500kr (ca) i månaden. Om du skulle va sugen så hör av dig!

Kram Annica

Hej! Jag åker ner till BG den 4 december och det vore superkul att få lite kontakt med andra som ska ner och säsonga! Jag har ännu inget boende så alla tips är välkommna! Vore ju skönt om man kunde vara ett gäng som hyrde boende tillsammans!
Jobb hade jag tänkt fixa på plats.
-Linda

Ska till bg i vinter och söker boende också. Vad är det för boende du hittat på 1500 kr?? Var där förra året och har lite kontakter som jag försöker få tag på just nu...
Håller med om att det vore kul att bo tillsammans!
Linda

Tillbaka
Topp