st anton i vinter

crustival

Ny medlem
st anton i vinter
jag ska ner en säsong i vinter och har bestämt mej för st anton. e de nån som har vart där eller som ska ner? behöver folk att bo me! åker ner ungefär lika mycket för festen som för skidåkningen och har åkt i princip hela mitt liv. ha de!

st anton i vinter
tycker val thorens låter som ett mycket bra alternativ!
har varit där i 2 säsonger nu och kan stället ganska bra vid det här laget. det bästa me val tho är att du kan hitta grymt party men samtidigt går typ halva säsongargänget o lägger sej i tid om det snöar på kvällen för att va uppe me första liften på morronen. folk som verkligen älsakr skidåkningen alltså.
ett annat plus är att det ligger så högt så det för det mesta finns bra snö.
fråga gärna om det e nåt mer du vill veta!
c

st anton i vinter
jag hade oxå tänkt åka ner till st anton i år. har ingen att bo med så jag delar gärna, men har inte nåt tips eller så på vart man ska leta. har hört att man ska åka ner och fixa jobb så ordnar dom med boendet...

st anton i vinter
tja.

skrev just en liknande inlägg. :) st.Anton blir det i vinter. helt klart. att styra ett brudkollektiv vore ju awesome! genomförbart? ja o min polare har ganska säkert jobb därnere.

shoo!

st anton i vinter
Har oxå planer på St Anton i vinter. Ska igentligen göra lumpen, "men har ju så ont i knät" :-)
Är det nån som vet var man lättast hör av sig om man vill ha bostad. Har absolut inget emot att bo ihop med några pers. Bara det är reletivt nära liftarna.

Brukar det vara lätt att få jobb när man väl är nere?

//Daniel

st anton i vinter
Tjenare tjenare, Challe heter jag. Jag tar hellre självmord än att stanna hemma i Sverige i vinter! Såg de här forumet och att ni nu är kring 5 pers som är rejält sugna på att åka till St Anton. Ni verkar alla vilja bo tillsammans för att få ner kostnaderna? De är jäkligt bra så de är jag mer än gärna med på =D Kommer ni åka ner och isåfall när? Ni måste höra av er till mig om inte allt är bullshit dvs? Som sagt hör av er!111

st anton i vinter
Tjenare...jag en kompis ska ner till alperna i vinter med mål st. anton... vi kommer bila ner i slutat av november och leta jobb och boende...delar mer än gärna boende med ett gäng...ev plats i bil...
inget "bullshit" här...

hör ev er...

annars ses vi där...

st anton i vinter
Bra att det inte är bullshit! Har någon i forumet bil som inte är fullpackad eller måste någon/jag fixa fram en bil?

st anton i vinter
Jag ska ner te alperna i vinter. har ej bestämmt vart men är på det mesta.. kan i princip åka ner från 12 november då ja muckar för o sen va borta hur länge som helst. Har inget boende eller resa ner men delar mer än gärna med nån/några.. hör av er!!

st anton i vinter
Vi är 2 st som absolut ska ner till St.Anton i vinter, nån som har vart med förut och vet lite mer exakt hur man ska gå till väga?

Som planen ser ut nu så ska vi ta ett sista minuten eller nått i mitten av november nångång, ta in på det billigaste vi hittar och sedan bara knacka dörr efter ett jobb.
Verkar det vettigt eller borde man ha mer klart innan man flyger ned?

st anton i vinter
Jag gör också min första säsong i St.Anton. Har haft turen att ha ett jobb när jag kommer dit. Har även fått gratis boende med jobbet, men det är ett litet rum som vi redan delar på två. Glid förbi After ski-restaurangen Sennhuette så träffar ni mig där! Ska bli så jävla gutt

Tillbaka
Topp