djlarry Ny medlem 2006-10-22 St Anton i vinter!? #1 Är det någon som ska till St Anton i vinter?? Själv ska jag ner och pumpa puder vecka 3. Hoppas på en grym vinter med mycket snö.. Kanske någon som har bra tips på offpistrepor som inte står här på freeride. Samt shyssta uteställen..
Är det någon som ska till St Anton i vinter?? Själv ska jag ner och pumpa puder vecka 3. Hoppas på en grym vinter med mycket snö.. Kanske någon som har bra tips på offpistrepor som inte står här på freeride. Samt shyssta uteställen..
C Comme Ny medlem 2006-10-22 St Anton i vinter!? #2 Jag kan tipsa som en ball grejj, sökfunktionen här på forumet!
djlarry Ny medlem 2006-10-22 St Anton i vinter!? #3 Tack, men jag hittar bara skit där.. Nått mer konkret från någon vore grymt!
Johnnes Ny medlem 2006-10-22 St Anton i vinter!? #4 Jag skall ner dit med några kompisar ifrån vecka 2 till vecka 7.. Hoppas det skall bli riktigt roligt, och hur mycket snö som helst.
Jag skall ner dit med några kompisar ifrån vecka 2 till vecka 7.. Hoppas det skall bli riktigt roligt, och hur mycket snö som helst.