St Anton jan-april

St Anton jan-april
Ska säsonga i St Anton men kan inte sticka ner förrän i början av januari. Någon som vet om det fortfarande går att få jobb då? Vet inte än om jag åker själv eller med en till, men är det fler som ska ner samtidigt hör gärna av er, skönt att slippa åka själv!

St Anton jan-april
tjaa ja tänkte också åka ner själv i början av januari, håller på att leta boende just nu. Jobb är ett senare problem men tänkte bara åka skidor första tiden iaf !

St Anton jan-april
Jag och två polare ska åka ner dit den 2 januari, men vi har bara lyckats fixa boende i en vecka, hade tänkt leta nytt boende där nere sen, e det någon som har några tips?

St Anton jan-april
Tja. Ska också ner i början av januari och hitta boende och jobb. Är fast i Linköping tills dess. Var nånstans befinner ni er nu? Hur tänker ni ta er ner osv? Vi verkar ju va några stycken som har liknande planer, kan ju inte va så svårt att dra ihop nåt :)

St Anton jan-april
Tja grabbar,
Jag letar också boende i St:Anton under våren (Jan till April, början av Maj)

Har ni några förslag på vart man kan vända sig om man vill hyra lägenhet för en hel säsong?

Är även intresserad av att dela, så om någon av er redan har boende och har plats över här gärna av er. (subscriber på denna tråd, men kan även nås på info@antonw.com)

* Fast internet uppkoppling är ett måste.

Spaziba

St Anton jan-april
Hej!
Är också på väg mot St. Anton i början av januari, är helt klart på att dela lägenhet om någon har några kontakter på den fronten?! Jobb blir nästa problem. Funderar på att köra ner från Göteborg, känns som det billigaste alternativet... Ju fler ju roligare :)

St Anton jan-april
Ett tips är väl att inte åka ner precis i början av januari då alla jul och nyårsfirande fortfarande är kvar. Det är sjukt svårt att få boende då, förrå året fanns det inte ens boende i landeck, vissa fick bo i Imst några dagar, vilket inte är så kul kanske.. bara ett tips..

St Anton jan-april
Hej!
Jag och en tjejkompis ska ner till st.anton och säsonga. Vi kommer från göteborg och vill åka någon i slutet av december eller i början av januari. Vi har ännu inte hittat ngt boende, men det vore bra att dela med några. För de flesta lägenheterna tar fler än två personer plus att det både blir billigare och roligare om man är fler.
Vi är också intresserade av förslag ang. jobb där nere, vilket gör det möjligt för oss att stanna en hel säsong.
:)

St Anton jan-april
Jag o min flickvæn ska också ner till st anton i børjan av januari o stanna till slutet av april, hade vart gøtt o dela boende:) Verkar vara många som søker boende så hitta roomies blir ju inga problem, men verkar inte vara lika lætt att hitta lægenhet! Hur løser vi detta problemet tro??

Mvh Petter&Emma

Tillbaka
Topp