st anton jobb tack

freemia

Ny medlem
st anton jobb tack
hallo vi är 2 tjejer som har vistas i st anton nu i snart 2 veckor, å inte fått nå jobb ännu.. kan någon hjälpa oss eller är det dags att åka vidare till någn annan skidort i österrike.. mvh mia å kajsa

st anton jobb tack
Japp, bara att bita i det sura äpplet.
Gå runt med CV, visa upper verka intresserad för vilket jobb som helst.
Kolla mailbox, snacka med folk i barer och resturanger. Kolla alla Chalet, dom behöver ofta städpersonal osv.
Kolla spar, dom brukar ha jobb 2-3 kvällar i veckan med varuplock!

Annars är det bara att vänta. En hel del får sparken, åker hem runt början av januari.

st anton jobb tack
Vänta på högsäsongen är nog det som gäller. Sitter också i St Anton utan jobb. Som tur är har jag fixat boende så jag har kunnat slappna av och åkt lite skidor :)
Får ni jobb som det behövs mer folk till så hör gärna av er ;)
I värsta fall får man ju söka sig längre bort, typ Lech etc

st anton jobb tack
Det är bara att ligga på.

Själv gick jag igenom tre jobb innan jag ca en vecka in i januari blev nöjd med jobbet i disken och eisbaren på mooserwirt ;)

st anton jobb tack
Verkligen bara att ligga på, har ni inget jobb så kan ni springa runt och söka hela dagarna. jobben kommer och går på en dag så man ska ha lite flyt och tajming... jobbar på kk och vi har fått upp ett par luckor den sen öppningen men då har det anställsts någon samma dag så sök på och håll tummarna (tipset är att visa upp sig, verka jätteintresserad, lämna telefonnummer och säg att dom kan ringa om det dyker upp något). lycka till!

Tillbaka
Topp