St. Anton med bil

St. Anton med bil
Hey!! Vet inte när ni tänkt åka, men vill ner efter jul. Har då en tjejkompis där som väntar. Har tänkt vara där i 3 månader och bara åka bräda, så känner ni till någon bostad, så är jag av ett stort intresse!!
Hörs Killar!!

St. Anton med bil
Jeg tenkte å stikke til st. anton i november, dog fra stockholm. foreløpig har jeg ikke ordnet lift nedover, men siden min ryggsekk lett kan gå under hockeytrunk kategorien i tillegg til at jeg er norsk er jeg vel ganske uaktuell for dere ;) skulle dere derimot være interessert i en avdanket x-militær med alle førerkort kan dere jo ta kontakt..

St. Anton med bil
Vi har väl sagt att vi drar ner i slutet av nov...alltså inge datum spikat, vi skall ha ett team talk nu i helgen o vet väl mer efter det. Vi får styra på en takbox på kärran så alla får plats då bussen inte har värdens största bagage, men allt ordnar sig!

Oyhaug>>>Stil poäng till dig! Gammal militär o dykare o har körkort, återkommer när jag har mer info...
/finkel

St. Anton med bil
åker gärna med eran rock and roll kärra. låter klockrent jag hade tänkt åka ner efter nyår. jag fixar dunk ni fixar bil?

St. Anton med bil
tjena rockers...... ska ner till st anton med en tjej kompis så en smink väska blir de iallafall... vi åker åker gärna med er ner till snön.... när hade ni tänkt att åka...?

Tillbaka
Topp