St Anton/Val Thorens

joelryden

Ny medlem
St Anton/Val Thorens
Tjenare! Jag och en polare bestämde oss idag för att säsonga i antingen St Anton eller Val Thorens. Vi söker 2-4 härliga människor, killar/tjejer spelar ingen roll, att dela boende med!
Vi planerar att åka i början av december till slutet av mars, möjligt att det blir längre!

Om någon har tips på bra sajter att söka boende på är det uppskattat :)
Finns det något intresse så tveka inte att höra av er!

mvh Joel & David

St Anton/Val Thorens
Tjena!
Är taggad på att åka till exakt samma ställen!
Har lite koll på olika boenden osv, bla fått en lista av St antons turistbyrå (eller nått) med massor av säsongsboenden. Har fått en lista med lite dyrare boenden (25+€/natt) och en med lite billigare (under 20€/natt). Har även en polare som berättat väldigt mycket gällande typ allt (fest, åkning, jobb osv).

Kommer åka ned själv så letar efter ett skönt gäng att bo med och vill stanna så länge som möjligt!

Lägg till mig på facebook ifall du undrar nått!
https://www.facebook.com/axel.bostrom

St Anton/Val Thorens
Tja!

Grymt sugen att dra neråt, efter 2 säsonger i sälen vill jag gärna få lite mer utmaning, och gärna St Anton eller Val Thorens. Är mest ute efter offpiståkning men älskar även att dra riktiga carving-svängar med pistskidorna. Är det något ni också är ute efter?

I nuläget är jag själv så letar några sköna att lära känna och bo tillsammans med!

mvh

St Anton/Val Thorens
Tjaaa jag är sugen på val thorens!! Säsongat i Sälen föregående säsong och nu redo för nåt helt nytt. Åker bräda med intresse för park, nybörjare i parken men gedigen åkare med vilja haha! Har polare som säsongar i Chamonix och val thorens, och Valle låter helt amaaaazing
/Anna-Lena

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp