St Anton - vi söker barnflicka!

rahldin

Ny medlem
Vi har två barn på 5 och 7 år. Två tjejer som är duktiga på skidor och väldigt snälla. Vi vill ha hjälp att passa dem mellan 3 och 6 timmar om dagen typ 5 dagar i veckan. Tider beror lite på, vi är flexibla. Vi kommer att vara i St Anton mellan 9 februari och 20 april.

Tänker oss en ansvarsfull, seriös, social tjej som gillarn barn. Vi erbjuder 10 EUR i timmen. Skicka gärna intresseanmälningar till mig.

Hej hej!

Jag är nere i St anton nu from 19/11 för att vara här hela säsongen. har väldigt ont om tid just nu men ring mig gärna pa 0043 650 4218395.

Jag är utbildad barnskötare och har jobbat som Aupair i NY city, hemma jobbar jag pa förskola dessutom var jag här förra säsongen och jobbade som barnvakt at olika familjer.

MVH

Mikaela Johansson

Hej

Jag åker till St Anton imorgon (tisdag) och ska vara där hela säsongen. Jag gillar barn och barn gillar ofta mig har jobbat lite grann som barnskötare men har mest hjälpt vänner och bekanta med deras barn.

Just nu kan ni nå mig på mitt svenska nummer 0730679560 och om ni är intresserade så kan jag skicka mitt österrikiska nummer så fort jag får det.

MVh Evelina Eriksson

USA21 sa:
Hej hej!

Jag är nere i St anton nu from 19/11 för att vara här hela säsongen. har väldigt ont om tid just nu men ring mig gärna pa 0043 650 4218395.

Jag är utbildad barnskötare och har jobbat som Aupair i NY city, hemma jobbar jag pa förskola dessutom var jag här förra säsongen och jobbade som barnvakt at olika familjer.

MVH

Mikaela Johansson
hehe mickis,, ditt cv inom den branchen låter jäkligt oövervinnligt!! ses inom kort.. ha det fint

Tillbaka
Topp