St Anton vs St jakob

Lull

Ny medlem
St Anton vs St jakob
Hej hej!
Undar hur det ligger till angående boende kostnaden
mellan St Anton och St jakob? Har fixat lägenhet för
i St Jakob för 35 euro per natt. Är det dyrt eller billigt
för St Jakob. Hur mycket får man betala för ett bra boende
i St Anton? Tacksam för svar...Fredrik

St Anton vs St jakob
inte som säsongsbostad väll? i så fall e det svindyrt, för en vecka är det ok. (om priset är per person alltså)

vi betalde 22€/natt i oberdorf o då bodde vi riktigt bra (110€/natt på 5 personer)

St Anton vs St jakob
Shit. Det var svinddyrt om du ska bo där hela sässongen.
Mellan 10-22e är väl ganska lagom.
Jag betalade mellan 9- 15 på de 4 olika platserna jag bodde. Lite tattigare, men man åker ju ändå bräda hela tiden.

St Anton vs St jakob
Hehe..Anton,"lite tattigare". Frugge är ju en lyxkåk med jacuzzi på soldäck och frukostbufet på sängen. Bästa boendet i stan! Snäll va hon också...

St Anton vs St jakob
Tjena!
Vi betalar 35 euro för hela lägenheten. 20 m2 med eget kök och badrum. Mitt i St Jakob med bra standard.
Vi har tänkt att bo där till en början om vi inte hittar något billigare eller bättre. Är 35 euro för en lägenhet bra??..Hej å Hå Lull

St Anton vs St jakob
35$ för en lägenhet!?! är ni 2personer är det bra pris, är ni fler är det skamm att inte ta det. (vi betalde 110€ för en 3:a i oberdorf förra säsongen)

St Anton vs St jakob
Chrisp...Tackar vet jag lyan i Pettan. 35m till alpernas mysigaste pub. Jacuzzi, storbilds-tv, suround ljud, solterass, ismaskin i kylen, fri tillgång till bredband samt en Porsche Cayenne 03...Det var boende det! Erkänn satt du saknar stället.

Snödjup

Tillbaka
Topp