Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som vet något om Pettneu am Arlberg vad det är för ställe? Är det något att rekommendera eller ska man skita i det för det ligger 5km utanför St Anton.
Pettneu ligger 7km utanför anton. Man bor hellre i anton men det funkar att bo i pettneu också, själv så bodde jag där hela förra säsongen. Det går att bygga upp en schyst stämning därute. Plus att du kan hitta billigt boende.
hej hej, kolla in mitt inlägg http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=10432
och diskussionen som följer på det. där bör du få en hel del info. jag ska bo i pet neu i vinter. tror det är juste!