St. Anton

kenhaa

Ny medlem
St. Anton
Hjelp!

Vi er tre stykker nordmenn som setter kursen mot St. Anton 30. jan, men vi sliter med å finne rimelig og grei overnattingsmuligheter (hotell, motell, leiligheter). Noen som har noen supergode tips til hvor vi kan henvende oss?

Takk for eventuell hjelp!!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp