Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hei!
Jeg har desverre ingen av delene, men dersom dere er interessert kunne jeg godt tenkt meg å vært med å funnet noe..! Er lettere å være partall liksom..?
Hej! Tänkte också åka ner då. Om ni vill kan vi fixa en bil och bila ner tillsammans. Blir nog ganska billigt. Har kollat flyg priser och det är ganska dyrt att flyga fill Salzburg och Innsbruck som ligger närmast. Det är mycket billigare att flyga till Wien. Man kan ju alltid flyga dit och sedan ta sig vidare med hyrbil. Låter något intressant kan ni ju höra av er. Skicka gärna ett mail. Har själv ingen att åka med så det skulle vara kul med sällskap.