St. Anton

almskoug

Ny medlem
St. Anton
Hej. Jag har planert att åka till St. Anton under perioden december - januari. Finns det någon som har en ledig säng så hör gärna av er. PLEASE... Jag är lite sen på det men är i behov av skidåkning..

MVH

Henrik
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp