P3lle Ny medlem 2005-08-30 ST Anton #1 Är det som gäller i år folks ! jag å en / två polare ska ner å jobba som bartender å åka bräda, hade vatt najs med lite homies och boende där nere jue hör av er eller Adda mig på msn ! : Pelleljungwall@hotmail.com
Är det som gäller i år folks ! jag å en / två polare ska ner å jobba som bartender å åka bräda, hade vatt najs med lite homies och boende där nere jue hör av er eller Adda mig på msn ! : Pelleljungwall@hotmail.com