St Anton!

Jacke444

Ny medlem
St Anton!
Hej!

Tänkte dra ner till St Anton i vinter. Men det är en sak jag undrar lite över som någon som varit där tidigare kanske kan svara på!?

Finns det något gym och, eller någon annan typ av idrottsanläning man kan träna lite i ?

Ha det fint så syns vi i vinter.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp