St.Anton!

Anna_Johansson

Ny medlem
St.Anton!
Snart drar jag o 4 tjejkompisar ner till Österrike, St.Anton. Vi söker lägenhet och undrar lite om vart man ska vända sig o så för det.
Kanske nån som vill dela eller nån som har kontakter?!
Kanske nåt tips om vilka restauranger som e bäst o så, att arbeta på som servitris?(kan end. bastyska)
Kommer dit den 28 nov.
Hoppas vi ses!
ha det!!!

St.Anton!
Hej!
Vi är oxo ett gäng som ska till St:Anton över säsongen!
Vi fick lägenhet för typ ngn vecka sen...de e nog bara o ringa runt till ställena där nere o fråga, de gjorde vi =) ...vilket lönade sig!
hoppas vi ses där nere sen då...lycka till me boendet o så!!

St.Anton!
hey!..
emma heter ja, tänkte ba säga att ja å tre kompisar även åker ner den 27:e å har väl typ samma trubbel som er!.. Dvs. lägenhet, jobb å liknande är sånt som ännu är olöst... hrm.. jajja, saker å ting lööser sej ju allti, visst?!

Hör då av dej omedelbums om ni sku hitta nåt rymligt elleschå, så gör ja desamma!? ha de bra!

St.Anton!
Tjenare!

Tänkte bara fråga hur ni skall åka ner dit. Jag skall förmodligen åka tåg nere själv och det e ju inte så kul...... Tänkte åka ner den 26-27 nov. Kan väl höra av er så kan vi ju ta samma tåg i så fall.

Annars så ses vi i byn.

Tips om jobb e lite svårt, men ett tips e att INTE jobba på Kartouch eller Kandahar!!!! Jag jobbade på Kartouche (nattklubb) förra säsongen och ägaren och chefen e två gubbsjuka knarkare som e helt dumma i huvet!! Ett litet tips bara.....

Hör av dig

Thomas

St.Anton!
Som sades tidigare passa dig för Kartouche. Vi var i St. Anton på Sportlovet och råkade av en händelse hamna mitt i Kartouche efterfest. Det var lite väl mycket knark och höga engelskor. För att det skulle passa mig. Och den där gubben var jävligt vidrig. Men men nu åker vi dit för en säsong... kan nog bli ganska så najs. Syns i backen.

Tillbaka
Topp