St Anton

anna0alex

Ny medlem
St Anton
hej hej..!
Vi är två tjejer som ska till St Anton i mitten av december. Någon som skulle vara intresserade av att dela lägenhet med oss? Lättare o hitta större lägenheter..

St Anton
hej tjejer!
jag heter karin och kom häromveckan på att jag skulle åka iväg till st anton en säsong. eftersom det kom så snabbt på tänkte jag kolla runt lite och höra mig för och boende och jobb och så såg jag er. jag är helt klart inne på att dela boende! hade vart super! har ni fixat jobb? är helt ny på området, skulle uppskatta lite tips om ni har några. hör gärna av er: karinsamsson@hotmail.com.
må så gott, mvh karin

St Anton
Hallå
Jag ska ner den 11:e. Har varken fixat jobb eller boende, men har en kompis som jag kan bo hos de första dagarna. Så självklart är jag sugen på att dela boende. Tyvärr e det nog svårt att hitta nått i Stanton nu, men jag kan även tänka mig St. Jakob som ligger ett par km därifrån. Hör av er på thomas_svahn@hotmail.com så kan vi ju kolla läget.

Thomas

St Anton
Tja!

Jag ska ner den 21:a December och e definitivt intresserad. HAr hört att det ska va riktigt jobbigt att hitta nånstans o bo denna säsongen. Hör gärna av er på min mejl Solinge@hotmail.com eller slå en pling på 0736-303911.

Ha d så länge-

Björn

St Anton
Hej!
Jag och min kompis Jana är jätte intresserade av att dela boende om ni hittar något. Vi åker den 11/1 och vill stanna hela säsongen. Vi kan tänka oss att bo utanför eftersom det är så svårt att hitta boende där nu.
Maila gärna på svedevall@hotmail.com

Kram på er!

St Anton
Ska ner till S:t Anton den 18 December men har fortfarande ingenstans att bo. Jag och min kompis är verkligen intresserad av att dela lägenhet med några. Hör gärna av er till anna_hello@hotmail.com

St Anton
Hallå hallå

Tänkte bara höra om ni hittat någonstans i st anton att bo, och om ni möjligtvis har plats för två till.

Danne & Sebbe

St Anton
Ja kan kanske hjälpa till om d e nån av er som vill åka bil ner... Ja åker nämligen ner till Ischgl (3mil från St Anton) den 4e januari, o har en ledig plats i bilen.. Så om d kan vara intressant e d bara att höra av dig!!!

God Jul på er allihopa!!! /// Simon

St Anton
Hola! är också två tjejer som ska ner till St Anton och söker några att dela lägenhet med! blir väldigt dyrt om man bara är två...
hör gärna av er till oss!
saraandre_n1982@hotmail.com

Tillbaka
Topp