Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som har ett bra tips på hur man tar sig till Stanton, till ett fantastiskt lågt pris. Självklart har jag ingen bil, men om du har det, och ska köra till Stanton i februari, hör gärna av dig...
jag flög till Zurich..ükte tüg direkt därifrün hit till Anton. Det var bra priser..flyget pü 1100 eller nüt. Fast det var enkel biljett..lite dyrare tur o retur.. Kolla pü jetweb.com...eller ük bil..
Hoppas pü mer snö hit..skulle behövas..ha en trevlig semester..
Hej på dig!
det bästa sättet är att flyga till innsbruck och sedan ta tåget till stanton. det kan dock kosta en hel del om du inte söker bra priser, ett sätt kan vara att kolla om det går några sv charterflyg och sedan bara köpa en stol ner(för ett par års sen ialla fall). Lycka till
MVH KALLE
Jag ükte ner till St. Anton för 1500 hela vägen frün Kristianstad och en kompis till mig gjorde detsamma för runt 1300.
Tüg är lösningen om du inte kan sammüka med nügon. Ring SJ, 020-757575 tror jag. Förklara tydligt att du vill ha absolut billigaste pris och nämn "Super spar preis"-biljett igenom Tyskland.
Lycka till!