St. Anton

Weib

Ny medlem
St. Anton
Tjena!

Haller till nere i södra Tyskland för tillfället och har planer pa att aka till St. Anton där jag tidigare inte varit.

Är det ngn som kan tipsa om billigt/bra boende, typ vandrarhem eller annat.

Tips vad gäller skidakningen i omradet mottages gärna även det.

/Bob

St. Anton
I morgon bär det av mot alperna. Stanton r ett stopp på en långt utdragen roadtrip som förhoppningsvis ska innehålla allt. Har sett att det är snö på väg! Efter att ha lastat in allt materiel som skall med så upptäckte jag till min stora förvåning att det fanns lite plats över i boxen. Denna plats uthyres nu till humant pris till den som vill ha en behaglig resa ned till alperna. Bilen kommer dock inte att passera Badgastein, SchammoX, Livigno eller någon annan djävulsort.

Om ingen nappar på erbjudandet så tänkte jag ta upp beställningar på varor som är eftertraktade här hemma. (Ett besök på Chartreusefabriken och deras fabriksförsäljningär så klart inbokat. De säljer Chartreuse i 25 litersdunkar). Har hört att Char. blandat med fönsterputs ger en jäkla resa!

Skriv en önskelista så ska jag se vad jag kan göra!

Hörs!

St. Anton
Hehe... Om du har plats för TVÅ fina människor i din bil, kan de tänka sig att betala lite MER än ett humant pris :-)

En av oss har körkort och den andre har ett jävligt glatt humör... Tänk på det, du kommer aldrig att få den här chansen igen!

Mail eller nåt: bjornolle@shortcut.nu

ha det!
/b.

St. Anton
Sorry boys... Sista platsen är tagen av två 25litersdunkar som ska fyllas i Grenoble området med brandfarliga drycker.

Försök hitta transport snart. Det är snö på väg!

Lycka till!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp