Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
ska till st anton nästa vecka och ser fram emot det som fan. har dock varken boende eller jobb, någon som har nåt tips på vart man kan bo typ första veckan innan man hittar nåt mer permanent? hoppas på jobb där boende ingår.
i petnoy eller hur det nu kan tänkas stavas så finns det en familj som brukar hyra ut rum i sin källare ganska billigt.. "äkel källaren hos äkel familjen"