st anton

LinaMaria

Ny medlem
st anton
ska till st anton nästa vecka och ser fram emot det som fan. har dock varken boende eller jobb, någon som har nåt tips på vart man kan bo typ första veckan innan man hittar nåt mer permanent? hoppas på jobb där boende ingår.
 
st anton
i petnoy eller hur det nu kan tänkas stavas så finns det en familj som brukar hyra ut rum i sin källare ganska billigt.. "äkel källaren hos äkel familjen"
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp