St.Anton

Dexter

Ny medlem
St.Anton
Hej där! vi är tre killar som ska till St.Anton över säsongen.
Just nu är jag väldigt frustrerad eftersom vi inte hittar någonstans att bo. Så jag tänkte kolla om det finns någon som kan hjälpa mig
så att jag kan undvika att slå sönder telefonen eller tangentbordet när jag blir avvisad av någon j-vla Jägermeistergubbe. Vi är alltså 3 st killar på 20 från Göteborg som behöver boende i St.Anton.

St.Anton
Jag och min kompis har inte helelr någon stans att bo i Anton! Vi kan kanske skaffa något ihop?

Vi ska nog ner någon gång efter nyår och sedan försöka stanna så länge det går!

Hör av er!

St.Anton
Hej,
jag ska ocksa ner till St. Anton i vinter, har planerat att aka efter nyar, och stanna i ca 4 manader. Har ni fatt tag pa nagon bostad, eller vet hur man gar till vaga? Funderar pa att kora bil och har i sa fall 3 xtra platser, om nagon ar intresserad.
Hor garna av er.

/Johan

St.Anton
Jag och en kompis åker ner 2:e december utan något ordnat. Satsar på att fixxa det därnere.

Synes därnere och då har förhoppningsvis allt löst sig...

//Johan

St.Anton
Har ni ordnat boendet ännu ? Hör att det är jäkligt svårt att fixxa både boende och jobb.

Jag och min kompis har lyckats få boende från den 3:e dec, när vi kommer ner, till den 20:e... sen har jag ingen aning...

St.Anton
Det är skitsvårt!

Jag ska också till St Anton och ska köra ner 3/1 från Lund. Har plats över i bilen om någon vill åka med.

Johan

St.Anton
Tjena!

Asså, tre goa göteborgare som ska ner och ha det gött!
Jag och tre polare sticker ikväll, vi bor två mil norr om gbg - kungälv.
Vi har fixat boende i Pettneu från torsdag och två veckor frammåt.. sen får vi se. Men om det är sjysst så hoppas vi på att få bo där resten av säsongen. Pröjsar 17,5 euro per person och natt. Vilket är ganska hyffsat pris. Var nere förra säsongen i St. Anton också, då betalade vi 29 euro per person och natt första veckan..... =(

Ja ja, Hoppas ni hittar nåt!
Ha det gött!

Tillbaka
Topp