Newstream Ny medlem 2003-04-14 St Anton #1 Är det nat folk kvar i Anton? Vilka dagar ska man komma o härja de sista dagarna pa säsongen? Här i Ischgl är det alltsa helt jävla dött....
Är det nat folk kvar i Anton? Vilka dagar ska man komma o härja de sista dagarna pa säsongen? Här i Ischgl är det alltsa helt jävla dött....